NASDAQ HELSINGIN LISTAUSKOMITEA ON TEHNYT PÄÄTÖKSEN AFFECTO OYJ:N OSAKKEIDEN POISTAMISESTA PÖRSSILISTALTA

Affecto Oyj – Pörssitiedote 16.11.2017 at 17.00, Helsinki

Nasdaq Helsinki Oy:n (”Nasdaq Helsinki”) listauskomitea on tänään 16.11.2017 päättänyt lopettaa julkisen kaupankäynnin Affecto Oyj:n (”Affecto”) osakkeilla sekä poistaa osakkeet Nasdaq Helsingin pörssilistalta sen jälkeen, kun omistusoikeus kaikkiin Affecton osakkeisiin, jotka eivät ole Affecton tai sen tytäryhtiöiden hallussa, on siirtynyt CGI Nordic Investments Limitedille (”CGI Nordic”) osakeyhtiölain (624/2006, muutoksineen) (”Osakeyhtiölaki”) 18 luvun mukaisessa lunastusmenettelyssä.

Listauskomitean päätös perustuu Affecton 9.11.2017 toimittamaan hakemukseen. Hakemuksessa Affecto pyysi, että sen osakkeiden noteeraus Nasdaq Helsingin pörssilistalla päättyy mahdollisimman pian sen jälkeen, kun CGI Nordic on saanut Osakeyhtiölain mukaisessa lunastusmenettelyssä omistusoikeuden kaikkiin Affecton osakkeisiin, jotka eivät ole Affecton tai sen tytäryhtiöiden hallussa.

Affecto tiedottaa erillisellä pörssitiedotteella lunastusmenettelyn kohteena olevien Affecton osakkeiden omistusoikeuden siirtymisestä CGI Nordicille ja sitä seuraavasta julkisen kaupankäynnin päättymisestä Affecton osakkeilla sekä osakkeiden pörssilistalta poistamisesta.

Affecto Oyj

Halutessanne lisätietoja voitte olla yhteydessä:

Heikki Nikku
heikki.nikku@cgi.com
+358 400 500 782

Jarkko Virtanen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
jarkko.virtanen@cgi.com

AFFECTO

Affecto on pohjoiseurooppalainen, datakeskeiseen liiketoimintaan keskittynyt teknologiayritys, jonka asian-tuntemus kattaa aina yritysten tiedonhallinnasta tekoälyyn. Affecto luo liiketoiminta-arvoa asiakkailleen auttamalla heitä datakeskeiseksi ja siten muuttamaan liiketoimintaansa. Affectolla on pitkäaikaisia, sitoutuneita asiakassuhteita useiden keskeisten pohjoiseurooppalaisten yritysten sekä julkisten toimijoiden kanssa. Affectolla on paikallinen läsnäolo 18 toimipaikassa, jotka muodostavat tehokkaan verkon, ja toimien ainutlaatuisena kotina +1000 työntekijälleen.