SSH Communications Security vahvistaa markkinointiaan ja täydentää johtoryhmäänsä

Helsinki, Suomi, 2017-11-24 08:54 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

SSH vauhdittaa strategista muutosprosessiaan ja vahvistaa markkinointiaan nimittämällä Simo Karkkulaisen Chief Digital Officeriksi (CDO) ja tekemällä monivuotisen CMO-as-a-Service -sopimuksen Ari Vänttisen kanssa.

Simo Karkkulainen on nimitetty Chief Digital Officeriksi (CDO) ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 5.12.2017.

Simo tuo SSH:lle yli 18 vuoden kokemuksen digitaalisesta markkinoinnista merkittävissä yrityksissä kuten Leo Burnett, Isobar, Activeark JWT, Fonecta, Stonesoft, McAfee, Intel Security ja Comptel.

Simon kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja muutosprosesseista tuo SSH:lle tärkeää uutta osaamista ja tuoretta näkökulmaa, joka auttaa kehittämään SSH:n digitaalista markkinointistrategiaa ja -konsepteja sekä toteuttamaan niitä.

Ari Vänttinen toimii Chief Marketing Officerina (CMO) monivuotisella palvelusopimuksella 1.1.2018 alkaen. Ari on SSH Communications Securityn hallituksen jäsen ja jatkaa myös tässä tehtävässä.

Ari on tunnustettu markkinointistrategioiden ja -organisaatioiden kehittäjä ja johtaja. Chief Marketing Officerin ominaisuudessa hänellä on ollut tärkeä rooli esim. Stonesoftin ja Comptelin strategisissa muutosprosesseissa.

Ari työskentelee tiiviisti yhdessä johtoryhmän kanssa SSH:n kehittämiseksi maailmanluokan markkinointiorganisaatioksi ja yrityksen strategisen muutosprosessin toteuttamiseksi. Hän raportoi toimitusjohtaja Kaisa Olkkoselle.

"Ari ja Simo tuovat meille harvinaisen yhdistelmän luovuutta, strategista osaamista ja kokemusta suurten muutosprosessien johtamisesta ja toteuttamisesta monissa yrityksissä. He ovat avaintekijöitä strategisessa uudistusprosessissamme ja odotan innolla työskentelemistä heidän kanssaan SSH:n digitaalisen strategian ja markkinoinnin kehittämisessä”, sanoo Kaisa Olkkonen, SSH Communications Securityn toimitusjohtaja.

SSH Communications Security Oyj:n johtoryhmän muodostavat:

• Kaisa Olkkonen; toimitusjohtaja
  • Tatu Ylönen; perustaja, SSH Fellow
  • Helena Kukkonen; talousjohtaja
  • Markku Rossi; teknologiajohtaja
  • Jussi Löppönen; PrivX Business Program ja tuotehallinta
  • Chris Riley; Yhdysvaltain toiminnot
  • Rami Raulas; Euroopan ja Aasian myynti
  • Simo Karkkulainen; Chief Digital Officer
  • Jussi Mononen; liiketoiminnan kehittäminen

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Kaisa Olkkonen

Lisätietoja:
Helena Kukkonen, talousjohtaja, puh. +358 40 8353440

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH protokollan alkuperäinen keksijä. Vaativat asiakkaat ympäri maailman luottavat SSH:n ratkaisuihin liiketoimintojensa suojauksessa, toimintakulujensa optimoinnissa, ja tietoturvariskiensä hallinnassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti ja ylläpitää toimipisteitä Helsingin pääkonttorin ja myyntipartneriverkoston lisäksi Pohjois-Amerikassa, Manner-Euroopassa, sekä Aasiassa. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.