VÄLIMIESOIKEUS ON VAHVISTANUT CGI NORDIC INVESTMENTS LIMITEDIN LUNASTUSOIKEUDEN AFFECTO OYJ:N OSAKKEISIIN JA KAUPANKÄYNTI AFFECTO OYJ:N OSAKKEILLA ON KESKEYTETTY

Affecto Oyj – Pörssitiedote 19.2.2018 klo 12.00, Helsinki

Keskuskauppakamarin lunastuslautakunnan nimittämä välimiesoikeus vahvisti 16.2.2018 CGI Nordic Investments Limitedin (”CGI Nordic”) lunastusoikeuden Affecto Oyj:n (”Affecto”) vähemmistöosakkeenomistajien omistamiin Affecton osakkeisiin CGI Nordicin käynnistämässä osakeyhtiölain (624/2006, muutoksineen) (”Osakeyhtiölaki”) 18 luvun mukaisessa vähemmistöosakkeiden lunastusmenettelyssä. Lisäksi välimiesoikeus vahvisti CGI Nordicin oikeuden saada vähemmistöosakkeet omistukseensa asettamalla vakuuden lunastushinnan ja sille kertyvän koron maksamisesta. Tämän johdosta Nasdaq Helsinki Oy on keskeyttänyt kaupankäynnin Affecton osakkeilla tänään klo 09:20.

Vakuuden asettamisesta, Affecton osakkeiden omistusoikeuden siirtymisestä CGI Nordicille ja sitä seuraavasta Affecton osakkeiden pörssilistalta poistamisesta tiedotetaan erikseen.

Affecto Oyj

Halutessanne lisätietoja voitte olla yhteydessä:

Heikki Nikku
heikki.nikku@cgi.com

Jarkko Virtanen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
jarkko.virtanen@cgi.com

AFFECTO

Affecto on pohjoiseurooppalainen, datakeskeiseen liiketoimintaan keskittynyt teknologiayritys, jonka asian-tuntemus kattaa aina yritysten tiedonhallinnasta tekoälyyn. Affecto luo liiketoiminta-arvoa asiakkailleen auttamalla heitä datakeskeiseksi ja siten muuttamaan liiketoimintaansa. Affectolla on pitkäaikaisia, sitoutuneita asiakassuhteita useiden keskeisten pohjoiseurooppalaisten yritysten sekä julkisten toimijoiden kanssa. Affectolla on paikallinen läsnäolo 18 toimipaikassa, jotka muodostavat tehokkaan verkon, ja toimien ainutlaatuisena kotina +1000 työntekijälleen.