CGI NORDIC INVESTMENTS LIMITED ON SAANUT OMISTUSOIKEUDEN KAIKKIIN AFFECTO OYJ:N OSAKKEISIIN JA OSAKKEET POISTUVAT NASDAQ HELSINGIN PÖRSSILISTALTA

Affecto Oyj – Pörssitiedote 21.2.2018 klo 16.00, Helsinki

CGI Nordic Investments Limited (”CGI Nordic”) on asettanut välimiesoikeuden hyväksymän vakuuden lunastushinnan maksamisesta ja näin ollen saanut tänään omistusoikeuden kaikkiin Affecto Oyj:n (”Affecto”) vähemmistöosakkeenomistajien omistamiin Affecton osakkeisiin osakeyhtiölain (624/2006, muutoksineen) (”Osakeyhtiölaki”) 18 luvun 6 §:n mukaisesti. Keskuskauppakamarin nimittämä välimiesoikeus määrää lopullisen lunastushinnan myöhemmin.

Nasdaq Helsinki Oy (”Nasdaq Helsinki”) on 16.11.2017 hyväksynyt Affecton hakemuksen poistaa Affecton osakkeet Nasdaq Helsingin pörssilistalta sen jälkeen, kun omistusoikeus kaikkiin Affecton vähemmistöosakkeisiin on siirtynyt CGI Nordicille Osakeyhtiölain 18 luvun mukaisessa lunastusmenettelyssä. Näin ollen Affecton osakkeiden noteeraus Nasdaq Helsingissä päättyy tänään Nasdaq Helsingin julkaiseman erillisen tiedotteen mukaisesti.

Affecto Oyj

Halutessanne lisätietoja voitte olla yhteydessä:

Heikki Nikku
heikki.nikku@cgi.com

Jarkko Virtanen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
jarkko.virtanen@cgi.com

AFFECTO

Affecto on pohjoiseurooppalainen, datakeskeiseen liiketoimintaan keskittynyt teknologiayritys, jonka asian-tuntemus kattaa aina yritysten tiedonhallinnasta tekoälyyn. Affecto luo liiketoiminta-arvoa asiakkailleen auttamalla heitä datakeskeiseksi ja siten muuttamaan liiketoimintaansa. Affectolla on pitkäaikaisia, sitoutuneita asiakassuhteita useiden keskeisten pohjoiseurooppalaisten yritysten sekä julkisten toimijoiden kanssa. Affectolla on paikallinen läsnäolo 18 toimipaikassa, jotka muodostavat tehokkaan verkon, ja toimien ainutlaatuisena kotina +1000 työntekijälleen.