NetworkNewsWire Umumkan Penerbitan tentang Teknologi Penyampaian Kanabis dan Nikotin yang Inovatif


NEW YORK, April 27, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- melalui NetworkWire – NetworkNewsWire ("NNW"), syarikat penerbitan dan berita kewangan pelbagai rupa, hari ini mengumumkan penerbitan editorial yang memaparkan Lexaria Bioscience Corp. (CSE:LXX) (OTCQX:LXRP), pelanggan NNW yang memfokus pada pembangunan dan penjualan pelesenan teknologi proprietarinya untuk meningkatkan rasa, kepantasan dan penyampaian sebatian bioaktif, termasuk kanabinoid dan nikotin.

Untuk melihat penerbitan penuh, yang bertajuk “Teknologi Penyampaian Kanabis yang Inovatif Memacu Penemuan, Momentum dalam Sektor Bioteknologi,” lawati: http://nnw.fm/Oe4Es

Teknologi penyampaian DehydraTECH yang dipatenkan oleh Lexaria menyediakan lapisan pelengkap yang sesuai untuk pelbagai aplikasi komersial, membolehkan alternatif yang lebih sihat daripada amalan merokok atau vape untuk pengguna kanabis dan nikotin. Dengan lebih daripada 35 paten yang belum selesai di lebih 40 negara, Lexaria merupakan syarikat tunggal di dunia yang mempunyai paten di Amerika Syarikat dan Australia untuk penyampaian (oral atau boleh telan) yang lebih baik untuk semua kanabinoid bukan psikoaktif. Teknologi Lexaria juga telah diberikan paten di AS untuk penyampaian nikotin.

Perihal Lexaria Bioscience Corp.

Lexaria Bioscience Corp. telah membangunkan dan menjual pelesenan teknologi penyampaian inovatifnya yang menggalakkan kaedah pengingesan yang lebih sihat, mengurangkan dos keseluruhan dan keberkesanan yang lebih tinggi untuk molekul aktif lipofilik. Lexaria mempunyai berbilang paten belum selesai di lebih 40 negara di seluruh dunia dan telah diberikan paten di AS dan di Australia untuk penggunaan teknologi penyampaian DehydraTECH™ miliknya. Teknologi Lexaria memberikan peningkatan dalam kadar penyerapan usus; penghantaran yang lebih cepat ke aliran darah; serta faedah pelitupan rasa yang penting untuk penggunaan molekul bioaktif secara oral termasuk kanabinoid, vitamin, ubat antiradang bukan steroid (NSAID), nikotin dan molekul lain. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati https://www.lexariabioscience.com.

Perihal NetworkNewsWire

NetworkNewsWire (NNW) merupakan syarikat berita kewangan dan pengedaran kandungan yang menyediakan (1) akses kepada rangkaian perkhidmatan wayar melalui NetworkWire untuk mencapai semua pasaran, industri dan demografik sasaran dalam cara yang paling efektif, (2) pensindiketan artikel dan editorial kepada 5,000+ saluran berita, (3) meningkatkan perkhidmatan siaran akhbar untuk memastikan impak yang maksimum, (4) pengedaran media sosial melalui Investor Brand Network (IBN) kepada hampir 2 juta pengikut, (5) tatasusunan lengkap untuk penyelesaian komunikasi korporat dan (6) penyelesaian liputan berita lengkap dengan NNW Prime. Sebagai organisasi pelbagai rupa dengan kumpulan besar wartawan dan penulis aktif, NNW berada di tempat yang unik untuk berkhidmat kepada syarikat swasta dan kerajaan yang ingin mencapai sasaran luas pelabur, pengguna, wartawan dan orang awam. Dengan memintasi maklumat yang sarat dalam pasaran hari ini, NNW memberi pelanggannya pandangan, pengiktirafan, dan kesedaran jenama yang tiada bandingan. NNW adalah tempat penumpuan berita, kandungan dan maklumat. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati https://www.NetworkNewsWire.com.

Sila lihat terma penggunaan penuh dan penafian di laman web NetworkNewsWire yang terpakai untuk semua kandungan yang disediakan oleh NNW, di mana-mana sahaja diterbitkan atau diterbitkan semula: http://NNW.fm/Disclaimer.

Pernyataan Memandang Ke Hadapan

Hebahan ini mengandungi pernyataan memandang ke hadapan dalam maksud Seksyen 27A Akta Sekuriti 1933, seperti yang dipinda dan Seksyen 21E Akta Bursa Sekuriti 1934, seperti yang dipinda. Semua pernyataan memandang ke hadapan adalah tidak pasti kerana pernyataan tersebut adalah berdasarkan jangkaan dan andaian semasa mengenai peristiwa masa hadapan atau prestasi masa depan syarikat. Pembaca dinasihatkan untuk tidak meletakkan penggantungan tidak wajar terhadap pernyataan memandang ke hadapan ini, yang hanya meramal dan menyatakan maklumat pada tarikh yang tertulis. Dalam menilai kenyataan seperti ini, pelabur prospektif harus mengkaji dengan berhati-hati pelbagai risiko dan ketidaktentuan yang dikenal pasti dalam siaran ini dan hal-hal yang ditetapkan dalam pemfailan SEC syarikat. Risiko dan ketidakpastian ini boleh menyebabkan keputusan syarikat yang sebenar berbeza daripada yang dinyatakan dalam pernyataan memandang ke hadapan.

Hubungan Komunikasi Korporat:
NetworkNewsWire (NNW)
New York, New York
www.NetworkNewsWire.com
212.418.1217 Pejabat
Editor@NetworkNewsWire.com