Muutoksia Talenom Oyj:n johtoryhmässä

Talenom Oyj, pörssitiedote 21.5.2018 kello 14.00

Muutoksia Talenom Oyj:n johtoryhmässä

DI Tuomas Iivanainen (s. 1970) aloittaa Talenomin kehitysjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä 21.5.2018 alkaen. Tuomas Iivanainen on toiminut yhtiön palveluksessa vuodesta 2016 lähtien vastaten yhtiön uusista liiketoimista. Hänen aikaisempi työkokemus ja luottamustehtävät on esitetty tarkemmin Talenomin sijoittajasivuilla osoitteessa Talenom.fi/sijoittajat.

Samalla asiakasratkaisuista vastaava johtaja Timo Hintsala siirtyy yhtiön sisällä uusiin johtoryhmän ulkopuolisiin tehtäviin.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:
Jussi Paaso
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
jussi.paaso@talenom.fi

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 41,4 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2016 verrattuna 12,1 %. Talenomin kasvuhistoria on vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu 2005 - 2017 oli noin 15,3 %.

JAKELU:
www.talenom.fi