Consti Yhtiöt Oyj : Muutos Consti-konsernin johtoryhmässä

CONSTI YHTIÖT OYJ PÖRSSITIEDOTE 5.7.2018, KLO 11.00

Muutos Consti-konsernin johtoryhmässä

Consti uudistaa palveluliiketoimintansa johtamismallia siirtämällä konsernin Service-toiminnan johtamisen operatiivisten liiketoimintayksiköiden vastuulle. Näin ollen Constin Service-toiminnan johtaminen konsernitasoisena toimintona lakkaa.

Muutoksen seurauksena Consti Yhtiöt Oyj ja sen Service-liiketoimintajohtaja Hannu Kimiläinen ovat yhdessä sopineet, että Hannu Kimiläinen jättää tehtävänsä konsernin Service-liiketoimintajohtajana välittömästi. Kimiläinen on toiminut Service-liiketoimintajohtajana ja konsernin johtoryhmän jäsenenä huhtikuusta 2014 lähtien.

"Muutoksella pyrimme selkiyttämään Constin linjaorganisaation ja konsernitoimintojen vastuualueita sekä varmistamaan Service-toimintamme strategian mukaisen kehittämisen liiketoimintayksiköidemme alaisuudessa. Hannu Kimiläinen on johtanut Constin Service-toimintaa neljä vuotta, jonka aikana palveluliiketoimintaa on kehitetty ja kasvatettu johdonmukaisesti. Kiitän Hannua hänen panoksestaan konsernin hyväksi ja toivotan hänelle kaikkea hyvää jatkossa", toimitusjohtaja Esa Korkeela sanoo.

CONSTI YHTIÖT OYJ

Lisätietoja:
Esa Korkeela, Toimitusjohtaja, Consti Yhtiöt Oyj, Puh. +358 40 730 8568

Jakelu:
www.consti.fi

Consti on yksi Suomen johtavia korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneitä yhtiöitä. Consti tarjoaa kattavasti talotekniikan, linjasaneerauksen, korjausurakoinnin, julkisivusaneerauksen sekä muiden vaativien kohteiden rakennus- ja huoltopalveluita sekä asuintaloille että toimitiloille. Yhtiöllä on kolme liiketoiminta-aluetta: talotekniikka, julkisivut ja korjausurakointi. Vuonna 2017 Consti-konsernin liikevaihto oli 300 miljoonaa euroa, ja se työllistää yli 1000 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista.

Consti Yhtiöt Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla, ja sen kaupankäyntitunnus on CONSTI. www.consti.fi