AVIDLYN YT-NEUVOTTELUT PÄÄTTYNEET

Avidly Oyj, yhtiötiedote 7.2.2019 klo 8.30

Avidlyn ja SOK:n välinen markkinoinnin tuotantojen 1.1.2017 alkanut ulkoistussopimus päättyi aiemmin tiedotetun mukaisesti 31.12.2018. Sopimuksen päättymisen johdosta Avidly käynnisti Helsingin toimistossa yhteistoimintaneuvottelut ja arvioi, että suunnitellut toimenpiteet voivat merkitä yhteensä enintään 35 henkilön irtisanomista, osa-aikaistamista tai lomauttamista. Tänään päätökseen saatujen yhteistoimintaneuvottelujen seurauksena 7 henkilöä irtisanotaan ja 11 henkilöä lomautetaan toistaiseksi. Lisäksi neuvotteluiden aikana osastolta, jota SOK-sopimus eniten työllisti, 11 henkilöä on siirtynyt toisten yritysten palvelukseen. Irtisanomisten seurauksena Avidly kirjaa arviolta 0,1 miljoonan euron kertaluonteisen kulun ensimmäisen vuosipuoliskon tulokseen.

Samassa yhteydessä Avidly toteuttaa Helsingin toimistolla Markkinointipalvelut-liiketoiminta-aluetta koskevan rakennemuutoksen, jonka tavoitteena on entistä paremmin vastata uuden strategian mukaisiin kasvu- ja kannattavuustavoitteisiin tukemalla jatkuvan markkinoinnin palvelumallia.

Avidly Oyj
HALLITUS

Lisätietoja:
Jyrki Vaittinen, toimitusjohtaja, tel. +358 40 703 1662

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, +358 9 6129 670

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 15 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi