Hoylu AB: Hoylu undertecknar återförsäljar- och partneravtal med Dobil Laboratories

Hoylu fortsätter att expandera sitt partnernätverk i USA. Det senaste tillägget är Dobil Laboratories (www.dobil.com). Dobil är baserat i västra Pennsylvania och har funnits i nära 50 år med erfarenhet och tradition av lyckade kundprojekt och starkt engagemang när det gäller ledande A/V-lösningar (audio/visuell) och integrationstjänster för kunder inom bl.a. utbildningssektorn, industrin och offentlig verksamhet samt myndigheter.

Hoylu arbetar genom sitt partnernätverk i USA för att förse slutkunder inom dessa sektorer och andra vertikaler med sina unika och marknadsledande Connected Workspaces™-lösningar.

Stein Revelsby, Hoylus VD, kommenterar: ”Vi ser med förväntan fram emot att börja jobba med en ledande integratör som Dobil och hoppas på många framgångsrika implementationer av våra lösningar hos deras kunder framöver.”

David Rosenberger, Vice President på Dobil, säger: ”Vi har följt marknaden för samarbetslösningar då våra kunder uttryckt behov och önskemål av detta och ser Hoylus lösning, Connected Workspaces™, som en av de ledande på marknaden. Vi ser fram emot att nu kunna erbjuda dessa lösningar till våra kunder samt att jobba nära dem, i samarbete med Hoylu, för att leverera affärsnytta.”

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu, telefon +1 213 440 2499, e-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu, telefon +1 425 829 2316, e-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler.

För mer information besök www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu.

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550; ca@mangold.se

Publicering
Denna information är sådan information som Hoylu AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 21:e februari 2019 kl. 08:30 CET.