KommuneKredit Globale Aktier III 2019 – ordinær indfrielse

Til NASDAQ Copenhagen A/S

Taastrup, den 6. marts 2019

KommuneKredit Globale Aktier III 2019 – ordinær indfrielse

KommuneKredit udstedte d. 16. marts 2016 obligationer, hvor afkastet er relateret til udviklingen i en underliggende aktiekurv sammensat af ti aktier (”Underliggende Aktier”). Obligationerne er benævnt ”Globale Aktier III 2019” (DK0030375258).

Beregning af Indfrielsesbeløb
Med henvisning til Informationsmaterialet dateret d. 15. januar 2016, sker ordinær indfrielse af obligationerne d. 15. marts 2019.

Garanti Invest A/S har som beregningsagent i overensstemmelse med Informationsmaterialet aflæst Aktiekurs(i; start) og Aktiekurs(i; slut) på hver af de Indledende og Afsluttende Observationsdage og på denne baggrund beregnet Kursudviklingen for de Underliggende Aktier.

i         Underliggende Aktie             Aktiekurs(i;start)     Aktiekurs(i;slut)   Kursudvikling

1ALLIANZ AG141,6333186,241531,50%
2AT&T INC37,870032,4931-14,20%
3HSBC HOLDINGS PLC50,266771,092341,43%
4MUNCHENER RUCKVER AG181,2667190,13464,89%
5NATIONAL GRID PLC948,4825*816,6077-13,9%
6NESTLE SA71,233380,200012,59%
7ROYAL DUTCH SHELL PLC A 21,611727,743528,37%
8SOUTHERN CO48,266745,5569-5,61%
9TELIA CO AB40,353340,83381,19%
10ZURICH INSURANCE GROUP AG222,5000306,430837,72%

* På baggrund af en corporate action d. 22. maj 2017, er startkursen justeret med korrektionsfaktoren 1,003579.

På baggrund af ovenstående er Aktieafkastet endeligt beregnet til 8,678 procent. Det betyder, at indfrielseskursen, efter nedrunding til to decimaler, er opgjort til 108,67 modsvarende et Indfrielsesbeløb for hver obligation á DKK 1.000 på DKK 1.086,7. Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret d. 15. januar 2016. For yderligere information, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 36 34 75 00.

Garanti Invest A/S
Arrangør