Omien osakkeiden luovutus 20.3.2019

Lassila & Tikanoja Oyj
20.3.2019 klo 14.00

Omien osakkeiden luovutus 20.3.2019

Lassila & Tikanoja Oyj on yhtiökokouksen 14.3.2019 päätöksellä siirtänyt 5 903 osaketta Lassila & Tikanoja Oyj:n hallituksen jäsenille osana hallituksen palkkioita.

Luovutettujen osakkeiden osakekohtainen luovutushinta on 14,90 euroa, joka on osakkeen kaupankäyntimäärällä painotettu keskikurssi 19.3.2019.

Yhtiön hallussa on omia osakkeita 382 763 kappaletta 20.3.2019 suoritettujen luovutusten jälkeen.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Eero Hautaniemi

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Eero Hautaniemi, puh. 010 636 2810
talousjohtaja Juha Jaatinen, puh. 050 487 3020

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka toteuttaa kiertotaloutta käytännössä. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pidämme materiaalit ja kiinteistöt mahdollisimman pitkään tuottavassa käytössä sekä tehostamme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme säilyttämään kiinteistöjen ja materiaalien arvon sekä säästämään ympäristöä. Teemme tämän tarjoamalla vastuullisia ja kestäviä palveluratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 802,2 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 600 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Jakelu:
www.lt.fi