Toimitusjohtajan irtisanoutuminen

Containerships Oyj, Pörssitiedote, 27.3.2018 klo 16:30

Toimitusjohtajan irtisanoutuminen

Containerships Oyj:n hallitus ilmoittaa 27.3.2019, että Containerships Oyj:n toimitusjohtaja Kari-Pekka Laaksonen eroaa tehtävästään.
Containerships Oyj: n hallitus kokoontuu 29.03.2019 hänen seuraajansa valitsemiseksi. CMA CGM Group ehdottaa hallitukselle Containerships Oyj:n emoyhtiön MacAndrews GmbH:n nykyisen toimitusjohtajan Claude Lebelin nimeämistä Containerships Oyj:n uudeksi toimitusjohtajaksi.

Kari-Pekka Laaksonen pysyy tehtävässään, kunnes hänen seuraajansa on nimetty.
CMA CGM -konsernin tytäryhtiön Containerships Oyj:n hallitus haluaa kiittää Kari-Pekka Laaksosta hänen työstään ​​toimitusjohtajan tehtävässä.

Containerships Oyj
Head of Financial Services, Teemu Kylliäinen
puh. +358 505266970, teemu.kylliainen (at) containerships.fi

Containerships konserni on täyden palvelun logistiikkayhtiö. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen turvalliset ja nopeat logistiikkaratkaisut ja konttiliikenteen Suomen, Venäjän, Baltian maiden, Manner-Euroopan, Iso-Britannian ja Irlannin sekä Turkin ja Pohjois-Afrikan maiden välillä. Yhtiö tarjoaa valikoiman erityyppisiä kontteja ja koko toimialueensa kattavan laivaston sekä maa-, raide- ja jokikonttikuljetuspalvelut. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 268 miljoonaa euroa. Containerhips Oyj:n 60 miloonan euron joukkovelkakirjalaina on ollut listattuna Nasdaq Helsingissä 22.11.2017 alkaen.

Jakelu:

www.containershipsgroup.com