Monberg & Thorsen A/S - generalforsamlingsmeddelelse

Der er i dag afholdt ordinær generalforsamling i Monberg & Thorsen A/S med dagsorden som dateret og udsendt til selskabets navnenoterede aktionærer den 7. marts 2019.

Med henvisning til selskabets årsrapport for 2018 aflagde bestyrelsesformand Henriette Holmgren Thorsen mundtlig beretning om udviklingen i regnskabsåret 2018, de væsentligste begivenheder for Monberg & Thorsen og forventningerne til 2019.

Bestyrelsens forventninger til 2019 er fortsat de samme som oplyst i den offentliggjorte årsrapport for 2018.

Under dagsordenens punkt 2 og 3 gennemgik formanden regnskabet for 2018 samt bestyrelsens forslag til disponering af årets resultat. Bestyrelsen indstillede til aktionærerne, at der bliver udbetalt et udbytte til aktionærerne på 0 kr. pr. aktie à 20 kr. Generalforsamlingen godkendte herefter beretning og årsrapport samt bestyrelsens forslag til resultatdisponering.

Det af bestyrelsen fremsatte forslag om fusion under dagsordenens punkt 4 blev vedtaget.

Under dagsordenens punkt 5 genvalgte generalforsamlingen Henriette Holmgreen Thorsen, Anders Heine Jensen og Christine Thorsen til bestyrelsen.

Som selskabets revisorer genvalgtes Ernst & Young Godkendt Revisionspartnerselskab.

Henvendelse vedrørende denne meddelelse kan rettes til Morten Pedersen på telefon +45 2186 7254.

Meddelelsen er også tilgængelig på www.monthor.dk

Denne meddelelse foreligger på dansk og engelsk. I tvivlstilfælde er den danske udgave gældende.

MONBERG & THORSEN A/S

CVR-nr. 12 61 79 17