Patrick Murphy Ponssen Irlannin tytäryhtiön johtoon

Ponsse Oyj:n Irlannin tytäryhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty Patrick Murphy (Transport Management, BSc) 24. huhtikuuta 2019 alkaen.  Murphy tulee vastaamaan Ponsse Machines Irelandin toiminnasta ja hänen sijaintipaikkansa tulee olemaan County Laois Irlanti. Murphy raportoi Ponsse-konsernin myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrénille.

Patrick Murphy siirtyy uuteen tehtäväänsä raskaiden ajoneuvojen myynnin tehtävistä. Hänellä on myös pitkä kokemus metsäalalta sekä puunkorjuusta että puutavaran kuljetuksesta.

Ponsse Machines Ireland on yksi Ponsse-konsernin 12 tytäryhtiöstä ja se aloitti toimintansa tammikuussa 2017. Tähän saakka yhtiön toiminnasta on vastannut Ponsse-konsernin aluejohtaja Gary Glendinning, joka vastaa Ponssen palveluista Kroatiassa, Romaniassa, Serbiassa, Sloveniassa ja Unkarissa.

Vieremällä 9. huhtikuuta 2019

PONSSE OYJ
Jarmo Vidgrén
myynti- ja markkinointijohtaja

myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrén, puh. 040 519 1486

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.ponsse.com

Ponsse Oyj on tavaralajimenetelmän metsäkoneiden myyntiin, tuotantoon, huoltoon ja teknologiaan erikoistunut yritys, jonka toimintaa ohjaa aito kiinnostus asiakasta ja tämän liiketoimintaa kohtaan. Yhtiö kehittää ja valmistaa kestävän kehityksen mukaisia, innovatiivisia puunkorjuuratkaisuja asiakastarpeiden mukaisesti.

Metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrén perusti yhtiön vuonna 1970, ja yhtiö on koko historiansa ajan ollut tavaralajimenetelmään perustuvien puunkorjuuratkaisujen edelläkävijä. Ponssen kotipaikka on Suomessa Vieremällä. Yrityksen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisella listalla.

Liite

Patrick Murphy_Ponsse Machines Ireland