Investeringsforeningen Nykredit Invest - suspension

I henhold til tidligere offentliggjorte fusionsplaner kan det oplyses, at Finanstilsynet har givet tilladelse til følgende fusioner:

• Investeringsforeningen Multi Manager Invest, afdeling Japan, ISIN DK0060032811, ophørende afdeling, Investeringsforeningen Multi Manager Invest, afdeling Europa, ISIN DK0060031250, ophørende afdelinger fusionerer med Investeringsforeningen Nykredit Invest, afdeling Globale Aktier SRI, ISIN DK0016286230, fortsættende afdeling.

• Investeringsforeningen Multi Manager Invest, afdeling USA, ISIN DK0060031177, ophørende afdeling, fusionerer med Investeringsforeningen Nykredit Invest, Globale Fokusaktier, ISIN DK0060360824, fortsættende afdeling.

med virkning fra den 9. maj 2019.

I forbindelse med fusionerne vil afdelingerne være suspenderet på Nasdaq Copenhagen A/S således, at sidste handelsdag vil være fredag den 3. maj 2019 og første handelsdag efter fusionerne vil være fredag den 10. maj 2019.

Ombytningsforholdene i fusionerne vil blive offentliggjort ved meddelelse på henholdsvis Nasdaq og foreningens hjemmeside den 7. maj 2019.

Eventuel henvendelse vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Tage Fabrin-Brasted,
tlf. 44 55 92 00

Vedhæftet fil