Muutos Lassila & Tikanojan johdossa

Sijoittajauutinen
13.5.2019 klo 14.30

Muutos Lassila & Tikanojan johdossa

Lassila & Tikanojan henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Kirsi Matero on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta. Hän jatkaa yhtiössä neuvonantajan roolissa ja siirtyy syksyn aikana uusiin haasteisiin talon ulkopuolelle.

Uuden henkilöstöjohtajan rekrytointi käynnistetään välittömästi. Siihen asti kunnes uusi henkilöstöjohtaja aloittaa, tehtävää hoitaa tästä päivästä lähtien oman toimensa ohella yhtiön yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.

Mikkonen raportoi toimitusjohtaja Eero Hautaniemelle.

”Lämmin kiitos Kirsille yli seitsemän vuoden panoksesta L&T:n henkilöstötoiminnon kehittämiseksi. Kirsin aikana henkilöstötoiminnon rakennetta ja palvelumalleja on kehitetty liiketoimintalähtöisiksi ja muun muassa johtamisen kehittäminen, työvoiman hallinta, palkitseminen ja työkykyjohtaminen ovat ottaneet isoja kehitysaskeleita eteenpäin”, sanoo toimitusjohtaja Eero Hautaniemi.

Lassila & Tikanoja Oyj:n johtoryhmä 13.5.2019 alkaen:

- Eero Hautaniemi, toimitusjohtaja

- Tuomas Mäkipeska, toimialajohtaja, Kiinteistöpalvelut Suomi

- Petri Salermo, toimialajohtaja, Ympäristöpalvelut

- Antti Tervo, toimialajohtaja, Teollisuuspalvelut

- Erik Sundström, toimialajohtaja Kiinteistöpalvelut Ruotsi​​

- Jorma Mikkonen, yhteiskuntasuhdejohtaja

- Sirpa Huopalainen, lakiasiainjohtaja

- Juha Jaatinen, vt. talousjohtaja

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Eero Hautaniemi, puh. 010 636 2810

yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen, puh. 050 045 3454

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka toteuttaa kiertotaloutta käytännössä. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pidämme materiaalit ja kiinteistöt mahdollisimman pitkään tuottavassa käytössä sekä tehostamme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme säilyttämään kiinteistöjen ja materiaalien arvon sekä säästämään ympäristöä. Teemme tämän tarjoamalla vastuullisia ja kestäviä palveluratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. L&T toimii Suomessa. Ruotsissa ja Venäjällä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 802,2 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 600 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.