Forløb af ekstraordinær generalforsamling i Conferize A/S

Selskabsmeddelelse Nr. 16/2019
København, 4. juni 2019

Forløb af ekstraordinær generalforsamling i Conferize A/S

Tirsdag den 4. juni 2019 kl. 10.00 blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i Conferize A/S med følgende dagsorden:

1. Valg til bestyrelsen
    1. Valg af Lars Kolind til bestyrelsen
    2. Valg af Morten Mathiesen til bestyrelsen
    3. Valg af Carsten Brogaard Jensen til bestyrelsen
  2. Bemyndigelse af bestyrelsen til kapitalforhøjelser
    1. Bemyndigelse til bestyrelsen til kapitalforhøjelser til brug for emission
    2. Bemyndigelse til bestyrelse til udstedelse af warrants til GEM
  3. Bemyndigelse til generalforsamlingens dirigent

ad punkt 1.a
Lars Kolind blev valgt ind i bestyrelsen.

ad punkt 1.b
Morten Mathiesen blev valgt ind i bestyrelsen.

ad punkt 1.c
Carsten Brogaard Jensen blev valgt ind i bestyrelsen.

Bestyrelsen består herefter af Lars Kolind (formand), Morten Mathiesen, Steen Tromholt samt Carsten Brogaard Jensen. Steen Tromholt indtræder samtidig i Selskabets direktion.

ad punkt 2.a
Generalforsamlingen tilsluttede sig, at bestyrelsens eksisterende (uudnyttede) bemyndigelse til at gennemføre kapitalforhøjelser i vedtægternes pkt. 4.2 og 4.3 forhøjes til nominelt DKK 3.105.443 aktier a nominelt DKK 0,10, således at bemyndigelserne efter pkt. 4.2 og 4.3 tilsammen maksimalt kan udnyttes til kapitalforhøjelser på i alt nominelt DKK 3.105.443, jf. vedtægternes pkt. 4.4.

ad punkt 2.b
Generalforsamlingen tilsluttede sig, at bestyrelsens eksisterende (uudnyttede) bemyndigelse til at udstede warrants til GEM Global Yield Fund, LLC SCS, med henblik på opfyldelse af GEM facilitetens vilkår, forhøjes med 845.000 stk., således at de samlede antal udstedte warrants til GEM maksimalt kan udgøre 1.325.000 warrants og at disse warrants giver ret til tegning af nominelt DKK 132.500 aktier a nominelt DKK 0,10, jf. Vedtægternes pkt. 4.7.

ad punkt 3.
Generalforsamlingen bemyndigede generalforsamlingens dirigent til at anmelde det besluttede til registrering hos Erhvervsstyrelsen.

Om Conferize
Conferize er en digital platform for arrangører og deltagere af events. Alt for mange events og konferencer er i dag skabt og planlagt efter en skabelon fra dengang verden stadig var analog. Alt for mange deltagere spørger sig selv efter et event: Var det tiden og pengene værd?

I dag er hele industrien orienteret mod den praktiske planlægning og eksekvering. Conferize går en anden vej. Vi skal ikke konkurrere på features til planlægning – men være dér, hver ingen er. Vi fokuserer på den kreative skabelsesproces bag eventet, hvor kimen til den sande værdi skabes.

Conferize skal understøtte den sande værdiskabelse, der sker gennem networking, vidensudveksling og dialog - både før, under og efter et event.

Cvr. nr. 34472742 | invest.conferize.com

Certified Adviser
Selskabets Certified Adviser er Baker Tilly Corporate Finance P/S (CVR-nr. 40073310), Gert Mortensen, Poul Bundgaards Vej 1, 1., DK-2500 Valby, tlf. +45 30 73 06 67, gmm@bakertilly.dk.

Investorkontakt
Søren Dalsgaard Hansen, CFO i Conferize A/S, +45 31 21 17 26  //  ir@conferize.com

Vedhæftet fil

Selskabsmeddelelse 2019 16 - xGF 04jun2019