MUUTOS AFARAK GROUP OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN MÄÄRÄSSÄ

Released 1.7.2019

8:50 Lontoo, 10:50 Helsinki, 01.07.2019 – Afarak Group Oyj (”Afarak” tai ”Yhtiö) (LSE: AFRK, NASDAQ: AFAGR)

MUUTOS AFARAK GROUP OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN MÄÄRÄSSÄ

Afarak julkaisi 29.5.2019 tiedotteen koskien kahta suunnattua osakeantia. Kyseiset osakeannit liittyvät kahteen sopimukseen, joilla Afarak kasvattaa omistustaan eräissä Etelä-Afrikan kaivoskohteissa. Toinen näistä yllä mainituista osakevaihtona toteutettavista järjestelyistä on nyt täytäntöönpantu ja siihen perustuen Afarak Group Oyj on 28.6.2019 luovuttanut 1.885.000 yhtiön hallussa ollutta omaa osaketta.

Osakkeiden siirron jälkeen Afarak Group Oyj:llä on hallussaan 2.494 kappaletta yhtiön omia osakkeita.

AFARAK GROUP OYJ
Guy Konsbruck

Lisätietoja:
Guy Konsbruck, toimitusjohtaja, +356 2122 1566, guy.konsbruck@afarak.com
Jean Paul Fabri, PR-päällikkö, +356 9940 8746, jp.fabri@afarak.com
Vuosikertomukset ja muut sijoittajille annettavat tiedot ovat tarkasteltavissa Yhtiön verkkosivustolla www.afarak.com.
Afarak Group on erikoismetalliseosten valmistaja, joka tavoittelee vakaata kasvua. Yhtiöllä on erikoismetalliliiketoimintaa Etelä-Euroopassa ja rautametalliliiketoimintaa Etelä-Afrikassa. Yhtiön osake on listattu NASDAQ Helsingissä (AFAGR) ja Lontoon pörssissä (AFRK).

Jakelu:
NASDAQ Helsinki