AFARAK GROUP OYJ ON PÄÄTTÄNYT JATKAA OSTOTARJOUKSEN TARJOUSAIKAA

Released 12.7.2019
14:40 Lontoo, 16:40 Helsinki, 12.07.2019 – Afarak Group Oyj (”Afarak” tai ”Yhtiö) (LSE: AFRK, NASDAQ: AFAGR)

AFARAK GROUP OYJ ON PÄÄTTÄNYT JATKAA OSTOTARJOUKSEN TARJOUSAIKAA
EI JULKISTETTAVAKSI EIKÄ LEVITETTÄVÄKSI (KOKONAAN TAI OSITTAIN) YHDYSVALLOISSA TAI MILLÄÄN MUULLA SELLAISELLA LAINKÄYTTÖALUEELLA, JOSSA LEVITTÄMINEN TAI JULKISTAMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Pörssitiedote

Afarakin hallitus on päättänyt jatkaa kahdella viikolla tarjousaikaa (”Tarjousaika”) koskien Afarakin omien osakkeiden (”Osakkeet”) hankkimista vapaaehtoisella julkisella ostotarjouksella, joka on suunnattu kaikille osakkeenomistajille ("Ostotarjous").
Ostotarjouksen, jonka Tarjousajan oli tällä hetkellä tarkoitus päättyä 15.7.2019 kello 16.00 (Suomen aikaa), Tarjousaikaa jatketaan Ostotarjouksen ehtojen nojalla 29.7.2019 kello 16.00 (Suomen aikaa) saakka.
Tarjousajan jatkamista lukuun ottamatta Ostotarjouksen ehdot säilyvät muuttumattomina. Tarjousajan jatkamisesta johtuen päivämäärät muun muassa Ostotarjouksen alustavan sekä lopullisen tuloksen ilmoittamiselle, osakekauppojen selvitykselle ja tarjousvastikkeen maksamiselle muuttuvat vastaavalla tavalla, ja arviot näistä päivämääristä ilmoitetaan erikseen muun muassa Tarjousajan pidentämistä koskevan Ostotarjouksen tarjousasiakirjan (”Tarjousasiakirjan”) täydentämisen yhteydessä.
Helsingissä, 12.7.2019
Afarak Group Oyj

Lisätietoja:
Guy Konsbruck, toimitusjohtaja, +356 2122 1566, guy.konsbruck@afarak.com
Jean Paul Fabri, PR-päällikkö, +356 9940 8746, jp.fabri@afarak.com
Vuosikertomukset ja muut sijoittajille annettavat tiedot ovat tarkasteltavissa Yhtiön verkkosivustolla www.afarak.com.
Afarak Group on erikoismetalliseosten valmistaja, joka tavoittelee vakaata kasvua. Yhtiöllä on erikoismetalliliiketoimintaa Etelä-Euroopassa ja rautametalliliiketoimintaa Etelä-Afrikassa. Yhtiön osake on listattu NASDAQ Helsingissä (AFAGR) ja Lontoon pörssissä (AFRK).

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Lontoon pörssi
www.afarak.com

Tärkeä huomautus
Tämä tiedote ei muodosta tarjouspyyntöä ostaa tai tarjousta myydä Afarak Group Oyj:n osakkeita ("Osakkeet") missään päin maailmaa. Julkisen ostotarjouksen ("Ostotarjous") lopulliset ehdot ja tarkemmat tiedot julkistetaan Finanssivalvonnan hyväksymässä tarjousasiakirjassa. Osakkeiden omistajia kehotetaan tutustumaan tarjousasiakirjaan ja kaikkiin Ostotarjoukseen liittyviin tiedotteisiin, sillä nämä sisältävät tai tulevat sisältämään tärkeää tietoa.
Tarjousta ei tehdä suoraan eikä epäsuorasti Yhdysvaltoihin tai millekään muulle sellaiselle lainkäyttöalueelle, jossa Tarjouksen tekeminen olisi lainvastaista. Tarjousta ei tehdä Yhdysvaltoihin postipalvelujen kautta tai sen osavaltioiden väliseen tai ulkomaankauppaan liittyvällä tavalla (kuten esimerkiksi faksia, puhelinta tai internettiä käyttäen) tai minkään Yhdysvaltojen kansallisen arvopaperipörssin kautta. Näin ollen tämän tiedotteen tai siihen liitettyjen asiakirjojen lähettäminen tai muu levittäminen Yhdysvaltoihin tai muulle sellaiselle lainkäyttöalueelle, jossa lähettäminen tai muu levittäminen olisi lainvastaista, on kiellettyä.