OKEx Mendermakan $4.5 Juta untuk Memupuk Pasaran Pertukaran Berterusan


VALLETTA, Malta, July 26, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- OKEx, bursa kriptowang utama dunia, telah mendermakan Bitcoin bernilai $4.5 juta kepada dana insurans pasaran pertukaran berterusannya untuk memupuk keyakinan pelanggan dalam perdagangan kriptowang.

Tahun lepas, OKEx telah memperkenalkan perdagangan pertukaran berterusan berserta sistem pengurusan risiko baharu yang dimanfaatkan oleh pelanggan mereka. Sejak penggunaan sistem pengurusan risiko baharu, bursa ini telah mencatatkan sifar tarik balik untuk pasaran hadapan dan pertukaran berterusan, walaupun di bawah turun naik yang ekstrem. Sumbangan kepada dana insurans pertukaran berterusan kini akan memberikan lapisan perlindungan tambahan kepada pelanggan, memastikan lagi semua kepentingan pelanggan dilindungi.

“Kami berusaha untuk membangunkan persekitaran perdagangan sihat. Tiada tarik balik telah berlaku pada pertukaran berterusan OKEx sejak pelancarannya. Kami telah memperkenalkan sistem pengurusan risiko baharu untuk memberikan keseimbangan yang lebih baik antara mengelakkan pencairan awal dengan memaksimumkan manfaatkan pedagang,” kata Andy Cheung, Ketua Operasi OKEx. “Kami yakin sumbangan $4.5 juta boleh memberikan keyakinan tambahan untuk pelanggan yang berdagang pada platform kami. Membangunkan pasaran kripto teguh yang semua orang boleh berdagang dengan bebas dalam cara yang adil merupakan sesuatu yang sentiasa menjadi misi kita.”

Pasaran kripto utama dunia OKEx menyediakan perkhidmatan kepada pengguna secara global, menawarkan instrumen perlindungan dan arbitraj, seperti pertukaran hadapan dan berterusan, untuk membantu pedagang mengoptimumkan strategi perdagangan mereka. Dengan sistem keselamatan yang menyeluruh, tiada isu keselamatan besar, penggodaman dan kehilangan aset pernah berlaku di OKEx.

“Kepuasan pelanggan ialah teras perkhidmatan kami. Cara utama untuk menyampaikan pengalaman pengguna terbaik kepada pelanggan kita ialah keselamatan,” tambah Andy Cheung. “Ahli pengasas dan eksekutif kami semua ialah pakar teknologi dan Internet, membenarkan kita menjadi peneraju dalam pembangunan produk dan teknologi. Sebagai bursa yang yakin terhadap Bitcoin dan blok rantai, kami berdedikasi untuk membawakan perubahan yang lebih positif kepada sistem kewangan sedia anda, menghubungkan pasaran tradisional dan kripto dengan teknologi kami.”

Semak Bilik Berita dan Twitter OKEx untuk kemas kini terkini.

Tentang OKEx

OKEx ialah bursa aset digital utama dunia yang beribu pejabat di Malta, menawarkan perkhidmatan perdagangan aset digital menyeluruh termasuklah perdagangan fiat kepada token, perdagangan hadapan dan perdagangan pertukaran berterusan kepada pedagang secara global dengan teknologi blok rantai. Buat masa ini, bursa ini menawarkan lebih daripada 400 token dan pasangan perdagangan hadapan yang membolehkan pengguna mengoptimumkan strategi mereka.

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/44976272-2390-48f8-974a-3bd991292751/ms 


            
OKEx muncul di Times Square, New York