Fellow Finance Oyj uudet osakkeet rekisteröity kaupparekisteriin

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 9.8.2019 KLO 9:00

Fellow Finance Oyj:n (”Fellow Finance” tai ”Yhtiö”) hallitus päätti 5.8.2019 toteuttaa suunnatun osakeannin johdon kannustinpalkkion maksamiseksi.

Osakeannissa annetut 45 000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin. Rekisteröinnin jälkeen yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on 7 173 625 osaketta.

Uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingin First North Finland -markkinapaikalla arviolta 12.8.2019.

Lisätietoja antaa

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj
jouni.hintikka@fellowfinance.fi
p. +358 40 585 5009

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj
Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava ¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 660 000 asiakasta noin 60 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2900 osakkeenomistajaa.

¹ Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 9.8.2019).