Epiroc Rock Drills AB valitsi Innofactorin hakemistopalveluiden toimittajaksi

Innofactor Oyj:n sisäpiiritieto, julkaistu 15.8.2019 klo 12.30

Epiroc Rock Drills AB on valinnut Innofactorin hakemistopalveluiden toimittajaksi. Hankinnan kohteena ovat yrityksen hakemistopalvelut ja alikomponentit, päivittäiset toiminnot, ylläpito ja tuki sekä pienkehityksen ja käyttöönottojen erikoispalvelut. Tavoitteena on tehdä hakemistopalveluista ketterämpiä ja automatisoituneempia käyttäjille.

Palvelut toteutetaan yhteistyössä Innofactorin Suomen, Ruotsin ja Norjan yksiköiden välillä. Palveluun liittyvät integraatiot on suunniteltu toteutettaviksi vuosien 2019–2021 aikana. Hankinnan ennakoitu arvonlisäveroton kokonaisarvo on noin 650 000 euroa.

Epiroc Rock Drills AB on globaalin kaivos- ja infrastruktuuriteollisuuden toimittaja Epiroc AB:n tytäryhtiö. Epiroc kehittää ja tuottaa innovatiivisia, turvallisia ja kestäviä porauslaitteita, kallion louhinta- ja rakennuslaitteita sekä työkaluja. Yhtiö tarjoaa myös automaatio- ja yhteentoimivuuspalveluita ja -ratkaisuja. Epiroc on perustettu Tukholmassa ja sillä on asiakkaita yli 150 maassa.

Espoossa 15.8.2019

INNOFACTOR OYJ

Sami Ensio, toimitusjohtaja

Lisätietoja:
Sami Ensio, toimitusjohtaja
Innofactor Oyj
Puh. 050 584 2029
sami.ensio@innofactor.com

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Keskeiset mediat
www.innofactor.fi