AgroSavfe akan membuat pembentangan di Annual Biocontrol Industry Meeting 2019


GHENT, Belgium, Oct. 15, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- AgroSavfe NV, sebuah syarikat perlindungan Makanan dan Tanaman berkembang pesat dan transformatif yang membangunkan biokawalan berdasarkan protein generasi baharu, hari ini mengumumkan CEO syarikat, Patrice Sellès, akan membuat pembentangan di Annual Biocontrol Industry Meeting (ABIM) 2019, Basel, Switzerland.

ABIM merupakan projek usaha sama International Biocontrol Manufacturers Association, IBMA dan Research Institute of Organic Agriculture, FiBL, dan akan diadakan 21 hingga 23 Oktober 2019 di Congress Center, Basel, Switzerland.

Butiran sesi:

Nama: Sesi Pleno 4 – Natural Sustances Professional Group Talks
Tarikh: Selasa, 22 Oktober
Masa: 2:10 pm – 3:10 pm CEST
Bilik: Montreal Hall

Tentang AgroSavfe

AgroSavfe merupakan syarikat perlindungan Makanan dan Tanaman berkembang pesat dan transformatif yang membangunkan penyelesaian biokawalan berdasarkan protein generasi baharu, membentuk masa hadapan bekalan makanan yang mampan dan selamat.

Berdasarkan platform teknologi perintisnya, Syarikat telah membangunkan rangkaian luas bagi produk yang berkesan dan selamat dengan mod tindakan unik, menangani perosak dan penyakit tanaman utama merentasi keseluruhan rantaian nilai, daripada tanah sehinggalah dihidangkan.

Biokawalan berdasarkan protein unik AgroSavfe menggabungkan ciri-ciri berprestasi tinggi bahan kimia dengan profil keselamatan bersih bahan biologi, menjadikannya agen perlindungan tanaman ideal untuk penggunaan pra- dan pasca-penuaian. Syarikat berada pada landasan untuk melancarkan biofungisid pertamanya di AS pada tahun 2022, diikuti dengan pengenalan pasaran global.

AgroSavfe ditubuhkan pada tahun 2013, sebagai sampingan daripada VIB (Institut Flemish untuk Bioteknologi) dan telah mengumpul €51 juta setakat ini daripada pelabur antarabangsa pakar. Syarikat berpangkalan di kelompok bioteknologi di Ghent, Belgium. Maklumat lanjut boleh ditemui pada www.agrosavfe.com.


            

Contact Data