Mash ja Domec tuovat yhteistyössä maksupääteratkaisun Italiaan

Mash ja Domec ovat tänään kertoneet Italian kauppiaille tarjottavan, innovatiivisen “maksa laskulla”-ratkaisun tarjoavan yhteisyrityksen muodostamisesta. Tämä maksuratkaisu kasvattaa kauppiaiden kokonaismyyntiä, lisää konversiota ja kasvattaa kertaostosten kokoa.

Joustava ratkaisu mahdollistaa uuden asiakkuuden luomisen maksupäätteellä, jolloin maksu voidaan hoitaa myöhemmin yksinkertaisesti valitsemalla Mash maksa laskulla-palvelu maksupäätteestä, jossa palvelu on käytössä. Kuluttajalla on tyypillisesti 14 päivää aikaa miettiä miten haluaa maksaa ostoksensa.

“Ekosysteemiimme kuuluville yhteistyökumppaneille yhteisyritys Mashin kanssa alleviivaa kykyämme tarjota laajan valikoiman maksutapoja ja lisäarvoa tuottavia palveluita sekä kauppiaille että rahoitusyhtiöille täysin integroidussa palvelussa. Palvelu mahdollistaa kauppiaalle liiketoiminnan käynnistämisen, ylläpidon ja kasvattamisen - paljon enemmän kuin vain maksujen vastaanottamisen,” sanoo Domec Spa:n toimitusjohtaja Antonio Sorrentino. ”Tämä yhteisyritys on konkreettinen esimerkki yhtiömme visiosta kehittyä Fintech-hubiksi lisäarvoa tuottaville palveluille.”

Mash Group Oyj:n toimitusjohtaja Gaëtan Van Wynsberghen mukaan palveluiden aloittaminen Italiassa yhteistyössä Domecin kanssa on rohkein liike fintech-konsernin historiassa, ja se vahvistaa yhtiön johtavaa asemaa Euroopassa. ”Olemme innoissamme yhteisyrityksen muodostamisesta Domecin kanssa. Molemmilla yhtiöillä on sama yhteistyötä korostava DNA. Mashin kehittyneet maksupalvelut yhdistettynä Domecin olemassa olevaan, Italian kattavaan ekosysteemiin tarjoavat massiivisen mahdollisuuden. Domec on jo valmiiksi yhteistyössä Italian suurimpien maksu- ja rahoituspalveluita tarjoavien pankkien kanssa ja hoitaa yli 200 000 maksupäätettä.  Tämä tuo Mashin kymmenien miljoonien italialaisten kuluttajien ulottuville. Kauppiaat ja kuluttajat arvostavat yksinkertaisia, nopeita ja tehokkaita palveluita, jotka helpottavat kaikkien elämää. Strategiamme ja yhteistyöhön perustuvan toimintatapamme mukaisesti odotuksemme on, että palvelu käynnistyy Italiassa vuoden 2020 aikana. Tällä hetkellä Mash toimii Espanjassa, Puolassa, Suomessa ja Ruotsissa.”

Tietoa Domecista

Domec on yhteistyötä painottava fintech-yhtiö, joka toimii innovatiivisten maksuratkaisujen ja niihin liittyvien lisäarvopalveluiden alueilla. Domecin palvelut ovat toimineet vuodesta 2014 modulaarisella ja joustavalla Domec Tools™ pilvipohjaisella SaaS alustalla. Palvelut tukevat pankkeja, julkisyhteisöjä, rahoitusyhteisöjä, operaattoreita ja kuluttajakauppaa digitaalisessa transformatiossa ja avoimessa innovaatioprosessissa. Tällä hetkellä palvelualusta toimii yli 80 000 yrityksessä ja 200 000 pisteessä Italiassa ja Euroopassa, ja sen kautta tehdään transaktioita yli 100 miljoonan euron arvosta.

domecsolutions.com | press@domecsolutions.com | @DomecSolutions

Lisätiedot:
Simone Mariani
Domec Spa
Tel +39 02 479 51677
press@domecsolutions.com

Tietoa Mashista
Mash on ollut fintech-innovaatioiden etulinjassa jo vuodesta 2007. Hyödynnämme kehittyneitä algoritmejamme, koneoppimista ja automatisoitua alustaamme toimittaaksemme huippuluokan maksuratkaisuja sadoilletuhansille asiakkaille joka päivä. Rakennamme tulevaisuutta, jossa teknologia auttaa meitä jokaista, tehden maksamisesta sujuvaa ja joustavaa. Mash on yksi FinTech50 listatuista yrityksistä.
mash.fi  | press@mash.com | investor@mash.com | @MashComOfficial

Lisätiedot: