Verkkokauppa.com julkaisee 25.10.2019 osavuosikatsauksen tammi-syyskuu 2019

Verkkokauppa.com Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 18.10.2019 klo 9.15

Verkkokauppa.com julkaisee 25.10.2019 osavuosikatsauksen tammi-syyskuu 2019

Verkkokauppa.com julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuu 2019 perjantaina 25.10.2019 noin klo 8.00.

Verkkokauppa.comin toimitusjohtaja Panu Porkka esittelee osavuosikatsauksen analyytikoille ja lehdistölle tiedotustilaisuudessa Helsingissä perjantaina 25.10. klo 10.00. Tilaisuus lähetetään suorana verkossa. Tilaisuus pidetään yhtiön tiloissa osoitteessa Tyynenmerenkatu 11, 6. kerros, neuvotteluhuone Shenzen. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Tilaisuuteen osallistuminen ei edellytä ilmoittautumista, ovet avautuvat klo 9.30.

Tämän lisäksi toimitusjohtaja Panu Porkka esittelee katsauksen englanniksi webcast-lähetyksenä samana päivänä klo 11.00.

Sekä suomen-, että englanninkielistä esitystä voi seurata suorana myös internetissä webcast-lähetyksenä osoitteessa www.verklive.com. Esityksen seuraaminen ei edellytä kirjautumista.

Kysymyksiä voi esittää etukäteen tai esitysten aikana sähköpostilla osoitteeseen investors@verkkokauppa.com.

Esitysmateriaali on saatavilla yhtiötiedotteen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.verkkokauppa.com/fi/investors/presentations.

Lisätietoja:

Panu Porkka