Admicom Oyj:n henkilöstöanti ja sen ehdot

ADMICOM OYJ SISÄPIIRITIETO 25.10.2019 KLO 9:30

ADMICOM OYJ:N HENKILÖSTÖANTI JA SEN EHDOT

Admicom Oyj:n hallitus on päättänyt 24.10.2019 sille varsinaisessa yhtiökokouksessa 1.2.2019 annetun valtuutuksen nojalla järjestää suunnatun osakeannin yhtiön henkilöstölle, jossa tarjotaan työntekijöiden merkittäväksi enintään 96 000 kappaletta (2 %) yhtiön uusia osakkeita. Hallitus katsoo, että osakeanti on yhtiön edun mukainen ja että osakkeenomistajan merkintäetuoikeudesta poikkeamiselle on yhtiön kannalta painava taloudellinen syy.

”Admicomin menestystarina on osoitus siitä, miten omistajien pitkäjänteinen sitoutuminen ja henkilöstön yrittäjämäinen motivoiminen voi parhaimmillaan toimia. Vuoden 2018 listautumisen jälkeen jopa noin 2/3 työntekijöistämme oli mukana omistajina ja yhtiömme haluaa jatkaa samoilla lukemilla. Joukkomme on kasvanut vuoden 2019 aikana jo yli 130:een ja myös tuoreille Admicomilaisille halutaan tarjota houkutteleva mahdollisuus päästä omistajaksi mukaan. Näin yrittäjämäinen tekeminen tulee olemaan Admicomin organisaation vahvuuksia jatkossakin” sanoo toimitusjohtaja Antti Seppä.

Henkilöstöannissa osakkeen merkintähinta perustuu päätöstä edeltävän kuukauden (syyskuu) osakevaihdolla painotettuun keskikurssiin Nasdaq First North Growth Market Finlandissa vähennettynä kymmenen prosentin alennuksella. Merkintähinnaksi muodostuu näin ollen 44,17 euroa per osake. Osakkeisiin liittyy kuuden kuukauden luovutusrajoite ja merkinnän minimiraja on 15 kappaletta ja maksimi 5000 kappaletta. Merkintähinta kirjataan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Merkintäaika on 18.11.-21.11.2019, jonka aikana merkityt osakkeet on maksettava yhtiön osoittamalle pankkitilille. Henkilöstöannin lopullisesta tuloksesta tiedotetaan arviolta viikolla 48. Henkilöstöannin ehdot ovat kokonaisuudessaan yhtiötiedotteen liitteenä.

LIITE: HENKILÖSTÖANNIN EHDOT

Admicom Oyj
HALLITUS

Lisätietoja antavat:

Antti Seppä
antti.seppa@admicom.fi

Jenni Renko
Markkinointipäällikkö
jenni.renko@admicom.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670