Sanoma Learningin toimitusjohtaja John Martin lopettaa Sanomalla keväällä 2020

Sanoma Oyj, pörssitiedote, 13.11.2019 klo 8.30

Sanoma Learningin toimitusjohtaja John Martin lopettaa Sanomalla keväällä 2020

Sanoma Learningin toimitusjohtaja John Martin on ilmoittanut lopettavansa työnsä Sanomalla keväällä 2020 siirtyäkseen uusien haasteiden pariin. John on työskennellyt Sanomalla 10 vuotta ja astuu sivuun Sanoma Learningin toimitusjohtajan tehtävästä ja Sanoman johtoryhmän jäsenyydestä saatuaan menestyksekkäästi päätökseen liiketoiminnan kehitysohjelma ”High Fiven” tämän hetkisen vaiheen ja Iddinkin yritysoston. John aloitti Sanoma Learningin palveluksessa vuonna 2009, vastasi Sanoma-konsernin digitaalisesta liiketoiminnasta ja strategiasta vuosina 2011-2013 ja palasi toimitusjohtajaksi Sanoma Learningiin vuonna 2014.

“John on menestyksekkäästi johtanut Sanoma Learningin digitaalista transformaatiota ja luonut viidestä operatiivisesta maayhtiöstämme yhden eurooppalaisen oppimisen yhtiön. Sanoma on erityisen kiitollinen draivista ja sitoutuneisuudesta, joilla John on johtanut tiimiään ja liiketoimintaamme nykyiseen menestykseen,” sanoo Susan Duinhoven, Sanoman toimitusjohtaja.

“Minulle on ollut ilo työskennellä Sanomalla ja haluan kiittää kaikkia erinomaisesta työstä sekä yhteisistä saavutuksistamme niin liiketoimintamme kasvun kuin digitaalisen muutoksenkin osalta. Sanoma Learning on vahva ja kasvava yritys, jolla on edessään hieno tulevaisuus palvellessaan oppilaita ja opettajia laadukkailla painetuilla ja digitaalisilla oppimisratkaisuilla ja -alustoilla,” sanoo John Martin, Sanoma Learningin toimitusjohtaja.

Susan Duinhoven, toimitusjohtaja, p. 0105 1999

Sanoma
Sanoma on oppimisen ja median edelläkävijä, jolla on päivittäin vaikutus miljoonien ihmisten elämään. Autamme opettajia kehittämään jokaisen lapsen taitoja, tarjoamme kuluttajille merkityksellistä sisältöä ja yritysasiakkaillemme ainutlaatuisia markkinointiratkaisuja.

Sanoma toimii Suomessa, Hollannissa, Puolassa, Belgiassa, Ruotsissa ja Espanjassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 1,3 miljardia euroa ja työllistimme yli 4 400 ammattilaista. Sanoman osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoja osoitteessa www.sanoma.com/fi.