Dovre Group aloittaa toiminnan Pietarissa, Venäjällä

Dovre Group Oyj                      Lehdistötiedote                   3.2.2020 klo 11.00

Dovre Group aloittaa toiminnan Pietarissa, Venäjällä

Dovre Group on päättänyt laajentaa toimintaansa uudelle maantieteelliselle alueelle Venäjän länsiosaan perustamalla uuden tytäryhtiön Pietariin (Dovre ooo). Uusi yhtiö toimittaa projektihenkilöstöä, erikoisasiantuntijoita ja edistyksellisiä projektipalveluita sekä ulkomaalaisille että venäläisille yhtiöille. Tämän lisäksi yhtiö tarjoaa hallinnon tukipalveluita ja muita back-office -toimintoja  sisäisesti muille Dovre Group -konsernin yhtiöille Dovren kustannustehokkuuden ja tuloksen parantamiseksi. Näitä back-office -palveluita tullaan tarjoamaan myös muille eurooppalaisille yhtiöille.  Palveluvalikoimaan kuuluvat myös viisumi-, työlupa- ja muut ex-pat -palvelut yhtiöille, jotka ovat lähettämässä omaa henkilökuntaansa työkomennuksille Venäjälle. Uusi yhtiö on aloittanut toimintansa helmikuun 1. päivänä osoitteessa Nevski Prospect 104, Pietari.

"Mielestäni Venäjän markkina on suomalaisille kuin Pohjanmeri norjalaisille. Meille se on hieno mahdollisuus ja historiallisestikin merkittävä markkina. Venäläiset ja suomalaiset ovat maantieteellisesti ja kulttuurillisesti lähellä toisiaan ja uskon Dovrella olevan ainutlaatuinen tilaisuus edistää projektihenkilöstön ja muiden työntekijöiden liikkumista Euroopan Unionin ja Venäjän rajan ylitse molempiin suuntiin", toteaa Dovren hallituksen varapuheenjohtaja Ilari Koskelo.

Lisätiedot:

DOVRE GROUP OYJ

Ilari Koskelo
Hallituksen varapuheenjohtaja
ilari.koskelo@navdata.com

Arve Jensen
Puh. +47 90 60 78 11
arve.jensen@dovregroup.com

Dovre Group on kansainvälisesti toimiva projektihenkilöstön ja -johtamisen palvelutoimittaja. Dovre Group -konsernin liiketoimintaryhmät ovat Projektihenkilöstö ja Konsultointi. Konsernilla on toimipisteet Kanadassa, Norjassa, Singaporessa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Maailmanlaajuisesti konsernissa toimii yli 650 henkilöä. Dovre Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä (tunnus: DOV1V). Yhtiön kotisivut: www.dovregroup.com