Raisio Oyj: Vuosikatsaus, yritysvastuuraportti ja palkitsemispolitiikka julkaistu

Raisio Oyj, pörssitiedote 3.3.2020 klo 8.30

VUOSIKATSAUS, YRITYSVASTUURAPORTTI JA PALKITSEMISPOLITIIKKA JULKAISTU

Raisio Oyj:n vuosikatsaus vuodelta 2019 on julkaistu tänään. Vuosikatsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen. Yhtiö on julkaissut tilikaudelta 2019 myös yritysvastuuraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Raportit ovat tämän tiedotteen liitteinä sekä Raision verkkosivuilla https://www.raisio.com/julkaisut.

Lisäksi Raisio on tänään julkaissut yhtiön toimielinten palkitsemispolitiikan, joka esitellään vuoden 2020 yhtiökokouksessa. Palkitsemispolitiikka on tämän tiedotteen liitteenä ja yhtiön verkkosivuilla https://www.raisio.com/yhtiokokouspalvelu.

RAISIO OYJ

Mika Saarinen
johtaja – rahoitus, sijoittajasuhteet ja viestintä
p. 0400 726 808, communications@raisio.com

Raisio Oyj

Raisio on kansainvälinen yhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Nalle ja Sunnuntai. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2019 konsernin  liikevaihto oli 236 miljoonaa euroa ja liiketulos 27 miljoonaa euroa. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.

Nasdaq
Keskeinen media
www.raisio.com

Raision vuosikatsaus 2019 Raision_yritysvastuuraportti_2019 Raision selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2019 Raision palkka- ja palkkioselvitys 2019 Raision palkitsemispolitiikka