Soprano Oyj:n tiedonantopolitiikan päivitys

Soprano Oyj pörssitiedote 5.3.2020 klo 18.45

Soprano Oyj:n tiedonantopolitiikan päivitys

Soprano Oyj:n hallitus on tänään hyväksynyt päivityksen yhtiön tiedonantopolitiikan, jossa kerrotaan Sopranon toimintaperiaatteet ja menettelytavat, joiden perusteella Soprano viestii pääomamarkkinoiden eri osapuolten kanssa.
Keskeinen muutos tiedonantopolitiikassa koskee tulevaisuudennäkymien ja tulosvaroitusten antamista. Tulevaisuuden näkymien antaminen on muutettu ehdolliseksi. Tiedonantopolitiikkaan on tehty myös teknisluonteisia päivityksiä.
Päivitetty tiedonantopolitiikka on tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.soprano.fi  kohdassa sijoittajille/tiedonantopolitiikka.

Soprano Oyj

Lisätietoja:
Soprano Oyj,
Toimitusjohtaja Arto Tenhunen, +358 400 413 314, arto.tenhunen@soprano.fi
Talousjohtaja Panu Kauppinen, +358 44 236 3740, panu.kauppinen@soprano.fi

Soprano Group – Lifelong Learning for Working Professionals
Soprano Group on Pohjoismaiden johtava yksityinen koulutusorganisaatio. Vuonna 2018 koulutuksiimme osallistui 25905 henkilöä 2250 organisaatiosta. Soprano Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle.

Sopranon kuuden businesskoulun 1500 koulutusohjelmaa ovat erikoistuneet informaatioteknologiaan, johtamiseen, viestintään, taloushallintoon ja kansainväliseen kauppaan. Tarjoamme diplomit, sertifikaatit ja ammattitutkinnot perinteisesti luokkahuonekoulutuksena, verkon yli remote-koulutuksena ja tekoälyavusteisena online-koulutuksena. Uuden teknologian avulla teoreettiset opinnot, käytännön projektit, testit ja keskustelut kollegoiden ja kouluttajien välillä voidaan tehdä yhä useammin kokonaan verkossa. Tavoittelemme monistettavaa ja hyvin skaalautuvaa kansainvälistä koulutusliiketoimintaa.

Sopranon omat asiantuntijat palvelevat koulutuskeskuksissa kolmessa maassa ja seitsemässä kaupungissa, Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Tukholmassa, Göteborgissa ja Pietarissa, verkoston kautta kymmenissä maissa sekä virtuaalisesti ympäri maailman. Sopranolle on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Soprano Group | MIF | Infor | Johtamistaidon Opisto | Fintra | Informator | Tieturi | www.soprano.fi

Lisätietoja yrityksestämme ja palveluistamme:
Soprano Oyj
www.soprano.fi