BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj: BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj on saanut rahoituksensa turvaamiseksi sitoumuksen käyttöpääomalainasta

Yhtiötiedote 27.3.2020 klo 17:00

Finha Capital Oy on sitoutunut pyydettäessä antamaan BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj:lle enintään 300.000 (kolmensadantuhannen) euron suuruisen käyttöpääomalainan. Sitoumus on allekirjoitettu tänään (27.3.2020) ja se on voimassa 1.7.2020 saakka. Nostettu laina voidaan konvertoida BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj:n osakeannissa osakkeiksi. Laina maksetaan takaisin viimeistään 1.11.2020 ellei sitä ole konvertoitu osakkeiksi. Lainan vuotuinen korko on 6%. Lainalla ei ole vakuutta.

Lainalla on tarkoitus turvata käyttöpääoman riittävyys syyskuuhun 2020 saakka.

Lisätietoja:
Ilkka Kangasniemi, toimitusjohtaja
puh. 040 7080307, s-posti: ilkka.kangasniemi@bbs-artebone.fi

Yhtiömme hyväksytty neuvonantaja Nasdaq First North Growth Market Ruotsissa ja Suomessa on Stockholm Certified Adviser AB, +46 70 551 67 29, info@certifiedadviser.se.

JAKELU:
Nasdaq Stockholm AB
www.bbs-artebone.fi

Tämä on tieto, jonka BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj on velvollinen julkistamaan EU:n markkinoiden väärinkäytön asetuksen mukaisesti. Tiedot on toimitettu julkaisemista varten edellä mainitun yhteyshenkilön edustajan välityksellä 27.3.2020 klo 17:00 (UTC+2:00).

BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj on suomalainen ortobiologian yhtiö. Olemme kehittäneet uuden tuotteen vaikeiden luumurtumien ja luutumisongelmien hoitoon. Tavoitteemme on tarjota uuden sukupolven lääkinnällisiä tuotteita luuvaurioiden hoitoon ortopedisessa kirurgiassa. Lääkealalla kehitys-ja tutkimustyö vaatii pitkäjänteisyyttä ja rohkeutta kehittää uusia asioita. Tästä meillä on näyttöä jo yli 20 vuoden ajalta. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, innovatiivisuus sekä työstään innostuneet ja siihen sitoutuneet työntekijät. Ensimmäinen tuote, ARTEBONE® pasta, on valmis, ja haemme sille kaupallistamisen mahdollistavaa CE-merkintää. Lisätietoa: www.bbs-artebone.com.