QPR Softwarelle merkittävä kauppa Lähi-idässä

Helsinki, 22.5.2020, klo 14.00 – Suuri keskushallinnon organisaatio Lähi-idässä on toimittanut QPR Softwarelle vahvistuskirjeen merkittävän tarjouskilpailun voitosta. Asiakasorganisaatio on tarjouskilpailussa valinnut QPR Softwaren ohjelmisto- ja palvelutoimittajaksi laajaan julkishallinnon suorituskyvyn johtamisen ja strategian seurannan ratkaisuunsa.

Vahvistuskirje tarjouskilpailun voitosta on ehdollinen, ja kaupan toteutuminen edellyttää muun muassa hankintasopimuksen allekirjoittamista osapuolten kesken. Tämän arvioidaan tapahtuvan noin 1-2 kuukauden kuluessa.

Kaupan arvo on noin 1,3 miljoonaa euroa, ja se koostuu ohjelmistolisensseistä, ohjelmiston ylläpitopalveluista sekä ohjelmiston toimitusprojektista. Kaupan toteutuessa valtaosa kaupan arvosta arvioidaan tuloutettavan QPR:n liikevaihtoon vuoden 2020 aikana.

Ratkaisu toteutetaan QPR Metrics -ohjelmistolla ja sillä seurataan julkishallinnon strategian toteutumista. Asiakas saa käyttöönsä tehokkaat ja käyttäjäystävälliset johdon mittaristonäkymät, joiden avulla voi seurata ja mitata avainsuorituskykymittareita, strategisia tavoitteita ja toimenpiteitä.

“Toteutettava ratkaisu on erittäin moniulotteinen strategian seurannan kokonaisuus. Näin laajan ratkaisun toteuttaminen vaatii erittäin vahvan ohjelmiston, joka yhdistää joustavan toiminnallisuuden erinomaiseen käyttäjäkokemukseen. On erittäin hienoa auttaa asiakastamme strategian jalkauttamisessa ja suorituskyvyn parantamisessa” sanoo Tero Aspinen, QPR Softwaren liiketoimintajohtaja.

QPR Software Oyj

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessilouhinnan sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

Dare to improve. www.qpr.fi

Lisätietoja:

Jari Jaakkola
jari.jaakkola(at)qpr.com
Puhelin: 040 502 6397

Tero Aspinen
Johtaja, QPR Software Oyj
Email: tero.aspinen(at)qpr.com
Tel. + 358 (0)50 338 1894

Lisätietoja QPR Metrics -tuotteesta ja siihen liittyvistä ratkaisuista: