Panostaja Oyj:n vuosikertomus, palkitsemispolitiikka sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2020 julkaistu kokonaisuudessaan

Panostaja Oyj          Tilinpäätös ja toimintakertomus               15.1.2021 klo 14.00

Panostaja Oyj:n verkkovuosikertomus 2020 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.
Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen tilikaudelta 1.11.2019-31.10.2020.
Linkki verkkovuosikertomukseen: https://vuosikertomus.panostaja.fi

Lisäksi Panostaja Oyj:n palkitsemispolitiikka sekä selvitys Panostaja Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä tilikaudelta 1.11.2019-31.10.2020 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.

Tilinpäätös, palkitsemispolitiikka sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä luettavissa myös yhtiön kotisivuilla www.panostaja.fi

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on seitsemän enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2020 konsernin liikevaihto oli 159 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi

Panostaja Oyj Tilinpäätös 2020 Panostaja Oyj Palkitsemispolitiikka 2020 Panostaja Oyj Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2020