Forslag om ændringer til bestyrelsen for EAC Invest A/S - Selskabsmeddelelse nr. 8/2021

København, 23. marts 2021

EAC Invests bestyrelse foreslår ændringer til sammensætningen af bestyrelsen til valg på årets generalforsamling den 20. april 2021.

Bestyrelsen foreslår genvalg af Ole Steffensen og Martin Thaysen og foreslår derudover valg af Jesper Dahlsgaard som nyt medlem af bestyrelsen. Martin Thaysen fortsætter med at lede den daglige drift.

Jesper Dahlsgaard har været ansat i finansafdelingen, med ansvar for selskabets finansielle rapportering siden 2014, og har således et indgående kendskab til selskabets processer, selskabsstruktur, regnskab og rapportering. Jesper forventes at fortsætte med at assistere med selskabets regnskab og rapportering.

Nuværende formand, Jesper Lok, vil således ikke genopstille.

Under forudsætning af valget af ovennævnte kandidater, er det bestyrelsens intention at konstituere sig med Ole Steffensen som formand for bestyrelsen efter generalforsamlingen.

Yderligere information om kandidaterne til bestyrelsen vil kunne findes i indkaldelsen til generalforsamlingen, som forventes udsendt mandag den 29. marts 2021.

Med venlig hilsen,
for EAC Invest A/S