VALOE OYJ:N JA RIVERFORTIN VÄLISEN RAHOITUSJÄRJESTELYN MUKAISEN LAINAN NOSTO JA WARRANTTIEN LIIKKEESEENLASKU SEKÄ LAINAN JÄRJESTELYPALKKION MAKSAMINEN OSAKKEILLA

Valoe Oyj                Pörssitiedote 12.8.2021 klo 11.55

Valoe Oyj (”Valoe” tai "Yhtiö") on 30.7.2021 tiedotetun Yhtiön ja RiverFort Global Opportunities Pcc Limitedin (“RiverFort”) välisen rahoitusjärjestelyn ("Rahoitusjärjestely") ehtojen mukaisesti nostanut yhteensä 2.000.000 euron suuruisen ensimmäisen lainaerän ja antanut siihen liittyen yhteensä 5.587.121 warranttia RiverFortille.

Yhtiö maksaa Rahoitusjärjestelyn ehtojen mukaisesti nostetun lainaerän järjestelypalkkion 180.000 euroa osakkeina ja tulee siirtämään RiverFortille yhteensä 2.011.363 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Siirron jälkeen yhtiön hallussa on yhteensä 23.840.031 yhtiön omaa osaketta.

Mikkelissä 12. päivänä elokuuta 2021

Valoe Oyj

HALLITUS

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.