Investors House: Korkea vuokrausaktiviteetti jatkui elokuussa

Investors House Oyj

Lehdistötiedote 2.9.2021 klo 8:30

Investors House: Korkea vuokrausaktiviteetti jatkui elokuussa

Investors House -konserniin kuuluva OVV-ketju vuokrasi elokuussa yhteensä 478 asuntoa, mikä on peräti 24 prosenttia enemmän kuin edellisvuoden vastaavan ajankohdan 385 asuntoa. Kumulatiivisesti 1-8/2021 OVV-ketjun vuokraamien asuntojen määrä 3258 asuntoa on neljä prosenttia edellisvuoden 3144 asunnon tasoa korkeampi.

”Asuntovuokramarkkinoilla kesä on tyypillisesti vilkasta aikaa uusien opiskelijoiden etsiessä vuokra-asuntoja opiskelupaikkakunniltaan. Tänä vuona kesäsesonki jatkui pitkälle elokuun loppupuolelle saakka, kun oppilaitokset tekivät päätöksiä osittaisesta lähiopetukseen palaamisesta. Näyttää siltä, että vuokramarkkinoilla kysyntä ja tarjonta ovat tasapainottumassa ja halutuimmilla alueilla on paikoin jopa pulaa vuokra-asunnoista.”, sanoo Kiinteistövarallisuudenhoidosta vastaava johtaja Antti Lahtinen.

Asuntovuokrausta ja Kokonaispalvelua Investors Housen Kiinteistövarallisuudenhoidon yksikössä tekee franchising-yrittäjyyteen perustuva OVV-ketju 12 paikkakunnalla.

Helsinki 2.9.2021

Investors House Oyj

Lisätiedot:
Johtaja Antti Lahtinen, Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito, puh 040 538 6931

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.