Muutos Constin johtoryhmässä: Heikki Pesu nimitetty Talotekniikka-toimialan johtoon

CONSTI OYJ PÖRSSITIEDOTE 6.9.2021, KLO 08.30

Heikki Pesu (s.1967, DI) on nimitetty Talotekniikka-toimialan toimialajohtajaksi ja Consti Oyj:n johtoryhmän jäseneksi. Heikki Pesu toimii tehtävässään myös Consti Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajana. Pesu toimi lähes kymmenen vuoden ajan Are-konsernin toimitusjohtajana vuosina 2011-2021. Ennen Aren pitkäaikaista toimitusjohtajuutta Pesu toimi Lemminkäinen Talotekniikka Oy:n aluejohtajana.

Heikki Pesu aloittaa tehtävässään myöhemmin tarkennettavana ajankohtana, kuitenkin viimeistään ensi vuoden maaliskuun loppuun mennessä, ja hän raportoi toimitusjohtaja Esa Korkeelalle.

"Toivotan Heikin lämpimästi tervetulleeksi Constille. Hänellä on laaja kokemus ja syvä asiantuntemus talotekniikka-alalta, ja hän pystyy oikeanlaisella osaamisellaan tukemaan Constin kasvua sekä tuottavuuden ja kannattavuuden parantamista. Heikin johdolla jatkamme Talotekniikka-toimialamme strategian toteuttamista ja tulemme panostamaan erityisesti taloteknisen palveluliiketoimintamme kasvattamiseen", sanoo toimitusjohtaja Esa Korkeela.

Heikki Pesun CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilla osoitteessa: http://investor.consti.fi/fi-FI/corporate-governance/ceo-and-management-team/management-team.

CONSTI OYJ

Lisätietoja:

Esa Korkeela, Toimitusjohtaja, Consti Oyj, Puh. +358 40 730 8568

Jakelu:

www.consti.fi

Consti on yksi Suomen johtavista korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneistä yhtiöistä. Consti tarjoaa kattavasti korjausrakentamisen ja talotekniikan sekä valikoidusti uudisrakentamisen palveluita taloyhtiöille, yrityksille ja sijoittajille sekä julkiselle sektorille Suomen kasvukeskuksissa. Yhtiöllä on neljä toimialaa: Taloyhtiöt, Yritykset, Julkiset ja Talotekniikka. Vuonna 2020 Consti-konsernin liikevaihto oli 275 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1000 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista.

Consti Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla, ja sen kaupankäyntitunnus on CONSTI. www.consti.fi