Efecte Oyj: Tietoja kilpailijan muutoksenhausta koskien Kansaneläkelaitoksen hankintapäätöstä

EFECTE OYJ -- YHTIÖTIEDOTE – 22.9.2021 KLO 11:00

Efecte Oyj: Tietoja kilpailijan muutoksenhausta koskien Kansaneläkelaitoksen hankintapäätöstä

Efecte Oyj on saanut tietoonsa, että Sofigate Services Oy on toimittanut markkinaoikeudelle valituksen, joka koskee Kansaneläkelälaitoksen (Kela) päätöstä valita Efecte Finland Oy palvelunhallinnan ohjelmistoratkaisun toimittajaksi. Efecte tiedotti valinnasta pörssitiedotteella 7.9.2021. Sofigate Services Oy on jättänyt päätöksestä myös hankintaoikaisuvaatimuksen Kansaneläkelaitokselle.

Sofigate Services Oy:n tarjous tuli toiseksi tarjousvertailussa. Julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain mukaan hankintayksikkö ei saa tehdä hankintasopimusta, ennen kuin markkinaoikeus on käsitellyt valituksen.

Lisätietoja:

Tatu Paavilainen
Head of IR
Efecte Oyj
tatu.paavilainen@efecte.com

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. 040 579 6210

Efecte Oyj

Efecte auttaa palveluorganisaatioita digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille toimijoille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com