Granon toimitusjohtaja vaihtuu

Panostaja Oyj       Pörssitiedote, muutokset johto     4.11.2021    klo 10.00

Granon toimitusjohtaja vaihtuu

Panostajan sijoituskohteen Granon hallitus ja toimitusjohtaja Pekka Mettälä ovat yhteisymmärryksessä sopineet, että Mettälä jättää Granon toimitusjohtajan tehtävät. Yhtiön hallitus on nimittänyt varatoimitusjohtaja Kimmo Kolarin yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi ja käynnistänyt uuden toimitusjohtajan hakuprosessin.

”Haluan kiittää Pekkaa koko hallituksen puolesta hänen erittäin arvokkaasta panoksestaan Granon hyväksi. Pekan johdolla yhtiö on terävöittänyt strategiaansa, käynnistänyt muutoksen kohti kokonaisvaltaista palveluyhtiötä sekä panostanut vahvasti asiakaskokemukseen ja ihmiskeskeiseen kulttuuriin. Näiden ansiosta Granon kehityksen seuraavat askeleet voidaan rakentaa vahvalle pohjalle ja toivotan Pekalle kaikkea hyvää tulevaan,” sanoo Granon hallituksen puheenjohtaja Tapio Tommila.

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on viisi enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2020 konsernin liikevaihto oli 159 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi