Admicom Oyj: Toimitusjohtajan nimitys siirtyy vuodelle 2022

ADMICOM OYJ SISÄPIIRITIETO 22.12.2021 KLO 12:52

Admicom Oyj:n hallitus on 22.12.2021 päättänyt siirtää Admicom Oyj:n toimitusjohtajan nimityksen vuoden 2022 puolelle. Hallitus haluaa arvioida huolellisesti 22.12.2021 tehdyn yrityskaupan vaikutuksia konsernin johtamisrakenteeseen ja tuleviin johtajanimityksiin. Admicom Oyj:n väliaikaisena toimitusjohtajana jatkaa toistaiseksi konsernin talousjohtaja Petri Aho.

Admicom Oyj
HALLITUS

Lisätietoja antaa:

Petri Aho
Väliaikainen toimitusjohtaja, talousjohtaja
petri.aho@admicom.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Admicom Oyj Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja saumattomasti kirjanpitoon asti.

Tytäryhtiömme Tocoman Oy:n kehittämillä kustannuslaskennan ja tuotannonhallinnan ohjelmistoilla on rakennusalalla pitkä historia ja vankka markkina-asema. Yhdistämällä Tocomanin tuotevahvuuksia Adminetin vahvuuksiin, syntyy rakennusalalle kirkkaasti kokonaisvaltaisin pilvipalvelu.

Yhtiöllä on noin 190 työntekijää Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: https://admicom.fi/

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://sijoittajille.admicom.fi/tiedotteet-ja-julkaisut/