Siili Solutions Oyj:n uusi toimitusjohtaja Tomi Pienimäki aloittaa tehtävässään 1.2.2022

Siili Solutions Oyj Pörssitiedote 19.1.2022 kello 9.00

Aiemmin 13.10.2021 tiedotetun mukaisesti Tomi Pienimäki aloittaa Siili Solutions Oyj:n toimitusjohtajana viimeistään 1.2.2022. Nyt aikataulu on tarkentunut ja Pienimäki aloittaa 1.2.2022.

Pienimäki siirtyy Siilille Finnairilta jossa hän on toiminut Chief Digital Officerina ja johtoryhmän jäsenenä. Aikaisemmin hän on toiminut muun muassa Vincitin ja Jollan toimitusjohtajana sekä Postin ja Hackmanin tietohallintojohtajana.

Väliaikaisena toimitusjohtajana toimiva Pasi Ropponen jatkaa 1.2.2022 alkaen Siilin kaupallisena johtajana, ja johtoryhmän jäsenenä.

Siili Solutions Oyj

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Harry Brade
puhelin: 040 844 6704, sähköposti: harry.brade(at)lamy.fi

Jakelu:
www.siili.com/fi

Siili Solutions lyhyesti:
Siili Solutions Oyj on digitaalisen muotoilutoimiston ja teknologian moniosaajan ainutlaatuinen yhdistelmä. Kaiken työmme lähtökohtana on syvällinen ymmärrys ihmisen käyttäytymisestä. Siili on asiakkaalle paras kumppani, kun haetaan kasvua, tehokkuutta ja kilpailuetua digitaalisin keinoin. Siilillä on toimistot Suomessa, Saksassa, Puolassa, Unkarissa, Hollannissa, Isossa-Britanniassa ja USA:ssa. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla. Siili on kasvanut kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.com/fi