Lantronix Melancarkan Penyelesaian IoT Industri Khusus Aplikasi Berdasarkan Get Laluan Selular Siri G520 Baharunya

Penyelesaian menyasarkan tiga menegak: Industri 4.0, Keselamatan dan Pengangkutan


IRVINE, Calif., Feb. 02, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Lantronix Inc. (NASDAQ: LTRX), penyedia global penyelesaian siap guna yang selamat untuk IT pintar dan Internet Perkara (IoT), hari ini mengumumkan pelancaran penyelesaian IoT industri khusus aplikasi yang menangani kebimbangan dalam Industri 4.0, pasaran Keselamatan dan Pengangkutan dengan peranti dan perkhidmatan IoT selular Pintar Siri G520. Kini penyelesaian yang tersedia ialah G520 Industrial, penghala penukar protokol industri selular yang kompetitif; dan G520 Security, penghala komunikasi LTE CAT13 dan 5G berkelajuan tinggi untuk mengurangkan ancaman keselamatan siber. G520 Transport akan dilancarkan kemudian pada tahun 2022.

Get laluan industri dan keselamatan G520 menawarkan penyelesaian lengkap dan dikonfigurasikan terlebih dahulu dengan pengurusan peranti berasaskan awan ConsoleFlow™ yang memenangi anugerah Lantronix, yang meningkatkan kecekapan operasi dengan menyediakan satu anak tetingkap untuk mengurus aset jauh. Get laluan turut dikonfigurasikan terlebih dahulu untuk Lantronix Connectivity Services, yang menyediakan pelan data selular Amerika Utara dan global serta keselamatan VPN dengan platform awan yang mudah digunakan untuk mengurus SIM dan perkhidmatan.

“Sebagai respons kepada pasaran IoT Perindustrian yang berkembang pesat, Lantronix menyampaikan penyelesaian kompetitif yang menangani dan menyelesaikan cabaran pasaran,” ujar Paul Pickle, Ketua Pegawai Eksekutif Lantronix. “Penawaran perkhidmatan perisian, perkakasan dan kesambungan kami menyediakan pelanggan kami penyepaduan yang terbukti berkesan dan mudah diguna yang diperlukan untuk berjaya dalam dunia yang dipacu IoT hari ini.”

Menurut Berg Insight, pengiriman peranti IoT selular global meningkat sebanyak 14 peratus pada tahun 2020 untuk mencapai 302.7 juta unit dan diramalkan meningkat pada kadar pertumbuhan tahunan kompaun (CAGR) sebanyak 15.8 peratus untuk mencapai 629.6 juta unit menjelang tahun 2025.

Kini yang tersedia ialah: 

  • G520 Industrial, yang merupakan penghala penukaran Protokol kompetitif gred industri dengan komunikasi LTE, berbilang antara muka dan penukaran protokol Fieldbus (cth., Modbus, DNP3 dan IEC) yang disediakan dalam masa beberapa minit menggunakan platform ConsoleFlow. 
  • G520 Security, yang menyokong LTE cat13 dan 5G berkelajuan tinggi, mengurangkan kemungkinan serangan siber dengan cip Keselamatan kuantum khususnya dan suite perisian InfiniShield™ proprietari Lantronix manakala faktor bentuknya yang kecil dan fungsi Kuasa Melalui Ethernet memudahkan penggunaan.

Akan datang ialah:

  • G520 Transport, yang menyampaikan penyelesaian hibrid unggul berdasarkan pengalaman 25 tahun Lantronix dalam get laluan telematik dan penghalaan mudah alih Wi-Fi. Dengan Wi-Fi pada kenderaan, pangkalan lokasi, sensor didayakan dan bacaan bas CAN, G520 Transport ialah penyelesaian yang mudah diguna dan diurus dengan selamat.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati https://www.lantronix.com/products/g520/

Perihal Lantronix

Lantronix Inc. ialah pembekal global penyelesaian siap guna selamat untuk Internet Benda (IoT) dan Pengurusan Persekitaran Terpencil (REM), yang menawarkan Perisian sebagai Perkhidmatan (SaaS), perkhidmatan kesambungan, perkhidmatan kejuruteraan dan perkakasan cerdas.

Lantronix membolehkan pelanggannya mempercepatkan masa memasuki pasaran dan meningkatkan masa operasi dan kecekapan dengan menyediakan penyelesaian Intelligent Edge IoT dan Get Laluan Pengurusan Jarak Jauh yang boleh dipercayai, selamat dan terhubung.

Produk dan perkhidmatan Lantronix secara dramatik memudahkan penciptaan, pembangunan, penggunaan dan pengurusan bagi projek IoT dan IT merentas Robotik, Automotif, Boleh Pakai, Persidangan Video, Perindustrian, Perubatan, Logistik, Bandar Pintar, Keselamatan, Peruncitan, Pejabat Cawangan, Bilik Pelayan dan aplikasi Datacenter. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati Lantronix website.

Ketahui lebih lanjut di Lantronix blog, yang menampilkan perbincangan dan kemas kini industri. Ikuti Lantronix di Twitter, tonton pustaka video YouTube kami atau hubungi kami di LinkedIn.

Pernyataan “Safe Harbor” di bawah Akta Pembaharuan Litigasi Sekuriti Swasta 1995: Sebarang pernyataan yang dinyatakan dalam siaran berita ini tidak sepenuhnya bersifat sejarah dan fakta, termasuk tanpa pernyataan pengehadan yang berkaitan dengan penyelesaian, teknologi dan produk kami. Pernyataan memandang ke hadapan ini adalah berdasarkan jangkaan semasa kami dan tertakluk kepada risiko dan ketidakpastian besar yang mungkin menyebabkan hasil sebenar, perniagaan masa hadapan, keadaan kewangan atau prestasi kami berbeza secara material daripada hasil sejarah kami atau sebarang pernyataan memandang ke hadapan yang dinyatakan atau tersirat yang terkandung dalam siaran akhbar ini. Risiko dan ketidakpastian yang mungkin timbul, termasuk tetapi tidak terhad kepada faktor seperti kesan keadaan ekonomi serantau dan dunia yang negatif atau semakin buruk atau ketidakstabilan pasaran pada perniagaan kami, termasuk kesan terhadap keputusan pembelian oleh pelanggan kami; kesan penularan COVID-19 pada pekerja kami, rantaian pembekalan dan pengedaran dan ekonomi global; risiko keselamatan siber; perubahan dalam undang-undang, peraturan dan tarif kerajaan A.S. dan luar negara yang berkenaan, keupayaan kami untuk berjaya melaksanakan strategi pemerolehan kami atau menyepadukan syarikat yang diperoleh; kesukaran dan kos perlindungan paten dan hak proprietari yang lain; tahap keterhutangan kami, keupayaan kami untuk membayar keterhutangan kami dan sekatan dalam perjanjian hutang kami; dan sebarang faktor tambahan yang disertakan dalam Laporan Tahunan kami pada Borang 10-K bagi tahun yang berakhir pada 30 Jun, 2021, difailkan dengan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa (“SEC”) pada 11 September, 2021, termasuk dalam bahagian yang bertajuk “Faktor Risiko” dalam Item 1A Bahagian I laporan tersebut, serta dalam pemfailan awam kami yang lain dengan SEC. Faktor risiko tambahan boleh dikenal pasti dari semasa ke semasa dalam pemfailan masa hadapan kami. Pernyataan memandang ke hadapan yang disertakan dalam siaran akhbar ini hanya berkuat kuasa pada tarikh penerbitan dan kami tidak menanggung sebarang kewajipan untuk mengemas kini pernyataan memandang ke hadapan ini untuk menggambarkan peristiwa atau keadaan yang berlaku seterusnya.

© 2022 Lantronix, Inc. Hak cipta terpelihara. Lantronix ialah tanda dagangan berdaftar. Tanda dagangan dan nama dagangan lain adalah milik pemilik masing-masing.

Maklumat Hubungan Media Lantronix:
Gail Kathryn Miller
Pengurus Pemasaran &
Komunikasi Korporat
media@lantronix.com
949-453-7158

Maklumat Hubungan Penganalisis dan Pelabur Lantronix:
Jeremy Whitaker
Ketua Pegawai Kewangan
investors@lantronix.com
949-450-7241

Jualan Lantronix:
sales@lantronix.com
Benua Amerika +1 (800) 422-7055 (AS dan Kanada) atau +1 949-453-3990
Eropah, Timur Tengah dan Afrika +31 (0)76 52 36 744
Asia Pasifik + 852 3428-2338
China + 86 21-6237-8868
Jepun +81 (0) 50-1354-6201
India +91 994-551-2488