Investeringsforeningen BankInvest – Prospektopdatering

København K, July 01, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Opdateret prospekt for Investeringsforeningen BankInvest offentliggøres dags dato.

Der er foretaget følgende opdateringer i prospektet:

• Tilpasning af beskrivelsen af CO2-aftryk for de 6 svanemærkede afde­linger, Globale Aktier Bæredygtig Udvikling KL, Globale Aktier Bære­dygtig Udvikling Akk. KL, Globale Obligationer Bæredygtig Udvikling KL, Globale Obligationer Bære­dygtig Udvikling Akk. KL, Danske Aktier Indeks Bæredygtig KL og Danske Aktier Indeks Bæredygtig Akk. KL.
  • Justering af afsnittene om bæredygtighedsrelaterede op­lysninger for alle afdelinger.
  • Præcisering for afdelingerne Europa Small Cap Aktier KL og Emerging Markets Obligationer Lokalvaluta KL vedr. afdækning af ESG-relaterede risici.

Prospektet er vedhæftet denne fondsbørsmeddelelse og kan endvidere downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Bredgade 40, 1260 København K, tlf. 77 30 90 00.

Henvendelser vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Martin Fjordlund Smidt på tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt