Ny storägare i Clean Motion

Clean Motion har idag tagit emot information om att The Techno Creatives Ventures AB tillsammans med dess ägare Joel Rozada har ett innehav på 2 725 823 st aktier samt 2 205 300 st av teckningsoption TO2. Ägandet uppgår för närvarande till 5,4%.

Jonsered, 2022-09-09

För mer information, vänligen kontakta:
Göran Folkesson VD
Clean Motion AB
Tel: +46 735 320 273
e-post: goran.folkesson@cleanmotion.se

Om THETC, The Techno Creatives Ventures AB
The Techno Creatives är ett produktionshus baserat i Göteborg och Shenzhen, som hjälper kunder att hitta lösningar på att transformera om sina produkter, tjänster och affärsmodeller.

För ytterligare information, vänligen besök: www.technocreatives.com.

Om Clean Motion AB
Clean Motion AB är ett svenskt bolag som tillverkar och säljer verkligt hållbara fordon för städer. Fordonen är närproducerade och baserade på energi- och resurseffektivitet, för att maximera införandet av elfordon globalt. Bolagets vision är att erbjuda stadsmobilitet-laddad med solenergi och erbjuder därför lätta elfordon med låg energiförbrukning för att möta 2000-talets urbana transportutmaningar.

Clean Motion AB är listat på First North Growth Market vid Nasdaq Stockholm. Certified Adviser är G&W Fondkommission, e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08- 503 000 50.

För ytterligare information, vänligen besök: www.cleanmotion.se.