TCM Group A/S: Ændring i direktionen – TCM Group igangsætter processen med at finde ny CFO

SELSKABSMEDDELELSE

Nr. 154/2022

Tvis, 29. november 2022

Ændring i direktionen – TCM Group igangsætter processen med at finde ny CFO.

Mogens Elbrønd Pedersen har besluttet at fratræde stillingen som CFO i TCM Group for at søge nye udfordringer udenfor køkkenbranchen.

CEO Torben Paulin:
“Efter 8 års bidrag til udviklingen i TCM Group, har CFO Mogens Elbrønd Pedersen besluttet at fratræde sin stilling for at søge nye udfordringer i en stilling udenfor køkkenbranchen.

Mogens Elbrønd Pedersen vil fratræde som CFO senest pr. 31. maj 2023, eller når en efterfølger er tiltrådt. Processen med at finde en efterfølger på CFO-positionen vil nu blive igangsat.”

For yderligere oplysninger venligst kontakt:
CEO Torben Paulin +45 21210464
IR Contact - ir@tcmgroup.dk

Om TCM Group A/S
TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener, badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er designet og produceret i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkken og Nettoline. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 140 forhandlere i Danmark og resten af Skan-dinavien. TCM Group sælger desuden køkkener som private label gennem byggemarkedskæder i Danmark og uaf-hængige køkkenforretninger i Norge. TCM Group er leverandør til den 45% ejede e-commerce køkkenvirksomhed Cele-bert, som opererer gennem de forskellige brands kitchn.dk, billigskabe.dk, Celebert og Just Wood. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Vedhæftet fil

154. Ændring i direktionen - TCM Group igangsætter processen med at finde ny CFO