NoHo Partners Oyj:n nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle

NoHo Partners Oyj

PÖRSSITIEDOTE 16.3.2023 klo 8.15

NoHo Partners Oyj:n nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan esittää seuraavat ehdotukset 19.4.2023 pidettävälle varsinaiselle yhtiökokoukselle. Ehdotukset sisällytetään myöhempänä ajankohtana julkaistavaan yhtiökokouskutsuun.

Ehdotus hallituksen jäsenten lukumääräksi

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunta ehdottavaa, että hallitukseen valitaan kuusi jäsentä.

Ehdotus hallituksen kokoonpanoksi

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunta ehdottaa, että toimikaudeksi, joka päättyy vuoden 2024 varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä, hallituksen jäseniksi valitaan uudelleen Mia Ahlström, Timo Laine, Mika Niemi, Yrjö Närhinen, Petri Olkinuora ja Kai Seikku.

Lisäksi nimitys- ja palkitsemisvaliokunta ehdottaa, että hallituksen puheenjohtajaksi valitaan uudelleen Timo Laine ja varapuheenjohtajaksi Yrjö Närhinen.

Kaikki ehdokkaat ovat antaneet suostumuksensa tulla valituksi.

Ehdotus hallituksen jäsenten palkkioista

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunta ehdottaa, että hallituksen jäsenille maksetaan palkkiot seuraavasti: hallituksen puheenjohtajan vuosipalkkio on 60 000 euroa, varapuheenjohtajan vuosipalkkio on 45 000 euroa, ja muiden hallituksen jäsenten vuosipalkkio on 30 000 euroa. Erillisiä kokouspalkkioita ei ehdoteta maksettavaksi.

Edellä todetusta poiketen, valiokuntatyöstä ehdotetaan lisäksi suoritettavaksi valiokuntiin valittaville henkilöille erillinen kokouskohtainen palkkio seuraavasti: puheenjohtajalle 1 000 euroa ja jäsenille 500 euroa.

Matkakulut ehdotetaan korvattavaksi yhtiön matkustussäännön mukaisesti.

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan ehdotukset tullaan sisällyttämään yhtiökokouskutsuun, joka julkaistaan erikseen.

Tampereella, 16.3.2023

NoHo Partners Oyj

Lisätietoja:
Timo Laine, hallituksen puheenjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. 040 062 6064

Jakelu:
www.noho.fi

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 300 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee noin 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.