Kesla Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2022

KESLA OYJ                                   PÖRSSITIEDOTE 21.3.2023 klo 16:15

Kesla Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2022

Kesla Oyj:n Vuosikertomus vuodelta 2022 on luettavissa tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön internetsivuilla osoitteessa Vuosikertomukset | Kesla. Vuosikertomus sisältää vastuullisuusraportin, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomukset sekä liiketoimintokohtaiset katsaukset.

Kesla julkaisee vuosikertomuksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti. XBRL-merkinnät ovat tilintarkastettuja.

Vuosikertomus digitaalisena julkaisuna: https://issuu.com/keslaoyj/docs/kesla_oyj_vuosikertomus_ja_vastuullisuusraportti_2?fr=sZjYzODU3MTkwNjA

KESLA OYJ

Marko Pekkola

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Marko Pekkola, 050 458 2935

JAKELU:
www.kesla.com

Liitteet:
Kesla Oyj: vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2022
ESEF-tilinpäätös

Kesla on metsäteknologian ja materiaalikäsittelyn kehittämiseen, markkinointiin ja valmistukseen erikoistunut konepajakonserni, joka tuottaa asiakkaan alustaan integroituvia, parasta käyttökokemusta tuottavia ja asiakkaan liiketoimintaa edistäviä laadukkaita materiaalinkäsittelyratkaisuja. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 45,9 miljoonaa euroa. Konsernin viennin osuus liikevaihdosta oli 61 %. Vuonna 1960 perustetulla Keslalla on tuotantolaitokset Joensuussa, Kesälahdella ja Ilomantsissa sekä myyntiyhtiö Appenweierissa, Saksassa. Keslan palveluksessa on noin 250 henkeä. Keslan A-osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. #yourlifetimematch.

743700YGE1GQ2DNT5T52-2022-12-31-fi 2023_1_vuosikertomus ja vastuullisuusraportti_final