Huhtamäki Oyj - Johdon liiketoimet (O'Hara)

HUHTAMÄKI OYJ JOHDON LIIKETOIMET 28.3.2023 KLO 10.00

Huhtamäki Oyj - Johdon liiketoimet
____________________________________________
Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Ann O'Hara
Asema: Muu ylin johto
Liikkeeseenlaskija: Huhtamäki Oyj
LEI: 5493007050SJVMXN6L29
Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 27847/11/8

____________________________________________
Liiketoimen päivämäärä: 2023-03-27
Kauppapaikka ei sovellu
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009000459
Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 5301 Yksikköhinta: 0 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot (1):
Volyymi: 5301 Keskihinta: 0 EUR

Huhtamäestä

Huhtamäki on maailmanlaajuisesti johtava vastuullisten pakkausratkaisujen toimittaja. Innovatiiviset tuotteemme suojaavat noutoruokaa, elintarvikkeita ja hygieniatuotteita. Varmistamalla ruoan hygieenisyyden ja turvallisuuden tuotteemme edistävät ruoan saatavuutta ja kohtuuhintaisuutta sekä ehkäisevät ruokahävikkiä. Toimimme kaikessa kestävää kehitystä edistäen. Olemme sitoutuneet saavuttamaan hiilineutraalin tuotannon ja suunnittelemaan kaikki tuotteemme kierrätettäviksi, kompostoitaviksi tai uudelleenkäytettäviksi vuoteen 2030 mennessä. Vastuulliset blueloop™ pakkausratkaisumme ovat maailmanlaajuisesti johtavia ja suunniteltu kiertotalouteen sopiviksi.

Olemme mukana UN Global Compact -yritysvastuualoitteessa, saimme arvosanan ’A’ MSCI ESG Ratings -arvioinnissa ja EcoVadis on myöntänyt Huhtamäelle kultatason tunnustuksen vastuullisuustyöstämme. Tehdäksemme osamme ilmastonmuutoksen torjumiseksi olemme asettaneet Science Based Targets -aloitteen mukaiset varmennetut tieteeseen perustuvat ilmastotavoitteet.

Meillä on sadan vuoden historia ja vahva pohjoismainen perintö. Toimimme 37 maassa ja 116 toimintapaikassa ympäri maailmaa. Arvomme Välitä, Uskalla, Tee valmiiksi ohjaavat toimintaamme ja mahdollistavat noin 19 000 työntekijäämme saamaan aikaan muutosta siellä missä sitä tarvitaan. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 4,5 miljardia euroa. Huhtamäki-konsernin pääkonttori on Espoossa, ja emoyhtiö Huhtamäki Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja siitä, kuinka kannamme vastuuta ruoan, ihmisten ja maapallon suojelemisesta löydät osoitteesta www.huhtamaki.com.