Muutos Lassila & Tikanoja Oyj:n johtoryhmässä: Tina Hellstadius jättää Lassila & Tikanojan

Lassila & Tikanoja Oyj
31.3.2023 klo 11

Kiinteistöpalvelut Ruotsi -toimialan toimialajohtaja Tina Hellstadius jättää Lassila & Tikanojan 31.3.2023.

“Haluan kiittää Tinaa hänen työpanoksestaan yhtiön hyväksi ja toivotan hänelle menestystä tuleviin haasteisiin” sanoo toimitusjohtaja Eero Hautaniemi.

Tina Hellstadiuksen seuraajan haku aloitetaan välittömästi. Mikko Taipale, aiemmin Kiinteistöpalvelut Ruotsi -toimialan henkilöstöjohtaja, toimii toimialan johtajana, kunnes Hellstadiuksen seuraaja on nimitetty. Mikko Taipale raportoi toimitusjohtaja Eero Hautaniemelle, mutta hän ei kuulu konsernin johtoryhmään.

Lassila & Tikanoja Oyj

Eero Hautaniemi

Lisätietoja:

Eero Hautaniemi
puh. 010 636 2810

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka tekee kiertotaloudesta totta. Yhdessä asiakkaidemme kanssa pidämme materiaalit ja kiinteistöt mahdollisimman pitkään tuottavassa käytössä sekä tehostamme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Näin toimien luomme enemmän arvoa kiertotaloudella sekä asiakkaillemme, henkilöstöllemme että yhteiskunnalle laajemmin. Kun onnistumme tässä, myös omistajillemme tuotettu arvo kasvaa. Tavoitteenamme on jatkuvasti kasvattaa toimintamme hiilikädenjälkeä eli positiivista ilmastovaikutusta. Sosiaalista vastuuta kannamme muun muassa huolehtimalla oman henkilöstön työkyvystä sekä tarjoamalla töitä myös niille, joiden on vaikea työllistyä. L&T toimii Suomessa ja Ruotsissa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2022 oli 844,1 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 371 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Jakelu:

www.lt.fi