Efecte Oyj: Requeste-liiketoimintakauppa saatettu päätökseen

EFECTE OYJ -- LEHDISTÖTIEDOTE -- 4.9.2023 KLO 10:30

Efecte Oyj: Requeste-liiketoimintakauppa saatettu päätökseen

Liiketoimintakauppa koskien Requeste-liiketoimintaa Efecten ja Sysart Oy:n välillä on saatettu päätökseen. Kauppa julkistettiin 21.8.2023.

Liiketoimintakaupan toteutumisehdot, mukaan lukien hyväksynnät Requeste-liiketoiminnan suurimmilta asiakkailta on täytetty ja liiketoimintakauppa on saatettu päätökseen 1.9.2023.

Lisätietoja:

Tatu Paavilainen, Lakiasiain- ja yrityskauppajohtaja, 0400 383 064

Efecte Oyj

Efecte auttaa ihmisiä digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille goljateille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa, Puolassa, Espanjassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com